Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod-cardreader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iPod-cardreader

Ter informatie voor de reiziger-fotograaf die op zoek is naar opslagmedia en niet veel plaats heeft in zijn valies en tevens graag een deuntje hoort: er bestaat een cardreader die je via firewire op je iPod kan aansluiten (ergens gevonden op het web). Heeft iemand hier ervaring mee?

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore?productLearnMore=T7418LL/A
    Pana FZ10

Heb het besteld om de testen, maar nog niet toegekomen. Ik heb de indruk dat er leveringsproblemen zijn, want het duurt nu toch al enkele weken.
    Ik laat iets weten als het toekomt.
    Nikon, Apple & Epson

Comment

Zuk, heb het zojuist binnen en getest:
      Hééél traag (ong. een halve minuut voor een NEF-bestand van 9.5 Mb). Ben nu 30 bestanden aan het overzetten en dat duurt dus min of meer een kwartier. Het werkt dus. Als je niet gehaast bent en je hebt toch een iPod, een goede oplossing. Om een schitterende oplossing te zijn, moeten ze duidelijk nog aan de snelheid werken.

Ter vergelijking: ik heb ook een FlashTrax om foto's op te slaan. In vijf minuutjes was alles gepiept en als ik me nog goed herinner waren dat 50 bestanden.
      Nikon, Apple & Epson

Comment

Originally posted by MacTheKnife
        Ter vergelijking: ik heb ook een FlashTrax om foto's op te slaan. In vijf minuutjes was alles gepiept en als ik me nog goed herinner waren dat 50 bestanden.
        Weet er iemand waar je een FlashTrax kan bestellen ?
        Panoramix

Comment

Working...
        X