Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nakende fusie Fuji - Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nakende fusie Fuji - Nikon

Na de grap ivm Canon en Nikon, hier dan een ander gerucht dat de ronde doet maar dat wel iets waarschijnlijker zou kunnen zijn...
    Euh...Het zou geen echte fusie zijn. Fuji zou enkel de imaging divisie van Nikon overnemen.
    Bron: Thom Hogan, en die man heeft toch al een paar keer blijk gegeven van enige kennis.
    Misschien heeft het bovenstaande gerucht wel de joke gevoed van die andere thread.
    Voor wat het waard is natuurlijk,
    Jos
    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Originally posted by Igoforit
    Na de grap ivm Canon en Nikon, hier dan een ander gerucht dat de ronde doet maar dat wel iets waarschijnlijker zou kunnen zijn...
    Euh...Het zou geen echte fusie zijn. Fuji zou enkel de imaging divisie van Nikon overnemen.
    Bron: Thom Hogan, en die man heeft toch al een paar keer blijk gegeven van enige kennis.
    Misschien heeft het bovenstaande gerucht wel de joke gevoed van die andere thread.
    Voor wat het waard is natuurlijk,
    Jos
    Neen,mijn joke werd door iets gans anders gevoed.Wist ik niks van een fusie van Fuji en Nikon.Ik had andere (snode) bedoelingen

Ik wou gewoon een dikke Rel,Jos.
    Danny's Photosite

Comment

Zou wat zijn, Igoforit. Maar ik had dit ook al gelezen in een topic op dpreview van Thom Hogan. Hij twijfelde hier nochthans zelf aan. We zullen zien.
      Ben je ook aan het wachten op de specs van de S3?

The Kid.

Comment

Of ik ook wacht op de S3?
        Ik ben alvast wel benieuwd wat het zal worden.
        Als het een betaalbare FF wordt met een nog groter dynamisch bereik en zelfde of nog beter ruisniveau dan de S2...dan wordt het wel erg moeilijk om er aan te weerstaan.
        Wat ik uiteindelijk nog het meeste mis op de S2 is FF. Een 60 mm in studio gebruiken ipv een 105 mm, dat vind ik toch niet hetzelfde.
        De crop factor is ideaal voor de tele-fanaten, maar voor portret werk is het toch een nadeel vind ik.
        Voor de beeldkwaliteit moet ik het niet doen. Ik heb recent nog eens een paar vergrotingen van mijn S2 bekeken...subliem.
        Groeten,
        Jos
        http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Comment

Working...
        X