Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner met fotografie...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beginner met fotografie...

    Oorspronkelijk geplaatst door JannesG Bekijk bericht
    zoals een extra batterij enzovoort? of is dat overbodig voor mij?

    grtjs
    Tegenwoordig met de filmmodus kan het toch handig zijn een extra batterij te hebben, en bijzonderlijk in het begin dat je de camera hebt zal je batterijverbruik hoger liggen, door het vele uitproberen van allerlei functies, niets is vervelender dan zonder stroom vallen in volle actie.

    Comment


    • #17
      Re: Beginner met fotografie...

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      een zakdoek om het kwijl mee weg te vegen. Denk ik.
      ..... :d

      Comment


      • #18
        Re: Beginner met fotografie...

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Tegenwoordig met de filmmodus kan het toch handig zijn een extra batterij te hebben, en bijzonderlijk in het begin dat je de camera hebt zal je batterijverbruik hoger liggen, door het vele uitproberen van allerlei functies, niets is vervelender dan zonder stroom vallen in volle actie.
        Hah daz waar! Hoelang doet zo'n D7000 ?

        Comment


        • #19
          Re: Beginner met fotografie...

          Relatief lang. Er is een standaardmeting voor, en dat heet de CIPA-rating. De Nikon D7000 heeft een CIPA-rating van 1050 foto's op 1 batterij, onder bepaalde omstandigheden. Ik geloof (onder andere) 50 % gebruik van de flash...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB
            Relatief lang. Er is een standaardmeting voor, en dat heet de CIPA-rating. De Nikon D7000 heeft een CIPA-rating van 1050 foto's op 1 batterij, onder bepaalde omstandigheden. Ik geloof (onder andere) 50 % gebruik van de flash...
            Ik denk dat TS ook op de filmfunctie doelde
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #21
              Re: Beginner met fotografie...

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Ik denk dat TS ook op de filmfunctie doelde
              Ik veronderstel dat ik de TS ben Wel, eigenlijk niet zozeer hoor

              Comment


              • #22
                Re: Beginner met fotografie...

                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Relatief lang. Er is een standaardmeting voor, en dat heet de CIPA-rating. De Nikon D7000 heeft een CIPA-rating van 1050 foto's op 1 batterij, onder bepaalde omstandigheden. Ik geloof (onder andere) 50 % gebruik van de flash...
                Wel, 1050 per dag zijn een pak foto's hé

                Comment

                Working...
                X