Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3S prijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D3S prijs

    Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
    Denk je nu dat ze bij Konijn dom zijn ? Als je groot geworden bent door scherpe prijzen te hanteren, hou je toch het internet in de gaten ! Dan kunnen er nog enkele procenten verschil zijn, maar toch nooit zooo veel. Zoals iemand hiervoor al zei: je kunt maar vergelijken met aankopen die écht hebben plaatsgevonden, en niet met lokkertjes op het internet die dan toch niet kunnen geleverd worden.
    Ik heb die van mij vorig jaar gekocht bij Art & Craft aan introductieprijs met grote korting. Omdat hij niet kon geleverd worden tijdens de cashback aktie werd mijn prijs toch aangehouden. Ik was de gelukkige eigenaar aan een prijs van 4049 €. Heb er een maand moeten op wachten, maar werd netjes beleverd volgens de wachtlijst. Pas meer dan een maand later, werden de volgende exemplaren geleverd.`
    Toppie voor A & C wat mij betreft ! en dit is werkelijkheid en geen reclame.
    Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
    ----------------------------------------------
    Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

    Comment


    • #17
      Re: D3S prijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirre Bekijk bericht
      Ik heb die van mij vorig jaar gekocht bij Art & Craft aan introductieprijs met grote korting. Omdat hij niet kon geleverd worden tijdens de cashback aktie werd mijn prijs toch aangehouden. Ik was de gelukkige eigenaar aan een prijs van 4049 €. Heb er een maand moeten op wachten, maar werd netjes beleverd volgens de wachtlijst. Pas meer dan een maand later, werden de volgende exemplaren geleverd.`
      Toppie voor A & C wat mij betreft ! en dit is werkelijkheid en geen reclame.
      Zelfde verhaal hier Dirk, waarschijnlijk hebben wij ongeveer op hetzelfde moment gekocht.

      Vorige week ben ik een beetje tegen mijn principe een Nikon 85mm AF-s f1.4 gaan halen bij Konijn omdat Art&Craft niet meteen eentje op stock had staan, ik denk dat ik daar nooit meer kom, man wat een klantonvriendelijke winkel is dat.

      Comment


      • #18
        Re: D3S prijs

        ik heb mij een HD video camera bestelt bij konijn, 370 euro inclussief verzending. zou 1,5 week duren, nu heeft hun leverancier verkeerd geleverd, dus kan ik nog 3 weken wachten

        maar de prijs blijft nog steeds lager dan een 'magerdere' kit bij AS adventure voor dezelfde camera met minder accersoires
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment


        • #19
          Re: D3S prijs

          Tot nu toe ben ik bij Konijn altijd op een professioneel-correct-vriendelijke manier geholpen. Recent kocht ik een tas bij A&C in Gent, waar ik ook correct en zakelijk werd bediend. Als je mij nu vraagt waar ik de volgende keer zou gaan: Konijn. Dat is een kwestie van aanvoelen zeker ? Beide zijn goede winkels, met een verschillende stijl. Bovendien speelt de drukte van het moment allicht ook een rol. En welke verkoper jou bedient.

          Comment


          • #20
            Re: D3S prijs

            Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
            Tot nu toe ben ik bij Konijn altijd op een professioneel-correct-vriendelijke manier geholpen. Recent kocht ik een tas bij A&C in Gent, waar ik ook correct en zakelijk werd bediend. Als je mij nu vraagt waar ik de volgende keer zou gaan: Konijn. Dat is een kwestie van aanvoelen zeker ? Beide zijn goede winkels, met een verschillende stijl. Bovendien speelt de drukte van het moment allicht ook een rol. En welke verkoper jou bedient.
            Het was er helemaal niet druk, ik had net voor de middag optie op het objectief (85mm AF-s f1.4) genomen en afgesproken dat ik het in de namiddag zou gaan ophalen, en gevraagd of ik met creditcard kon betalen, daar ik anders geld zou ophalen bij de bank, allemaal geen probleem klonk het vriendelijk aan de andere kant.

            In de namiddag ben ik dus naar Konijn gereden, toen ik aan de balie vroeg naar het objectief, haalden ze dat netjes tevoorschijn, toen ik vroeg of ik de inhoud van de doos eens mocht bekijken en uitproberen werd ik naar het midden van de winkel gestuurd om er een verkoper bij te halen, daar moest ik dan eerst een nummertje gaan trekken van een verkoper, hoewel er daar niemand stond te wachten, dat maar gedaan dus, toen vroeg ik hem of hij het objectief aan de balie wilde afhalen, zodat ik het even kon testen, dat was al tegen zijn gedacht, hij haalde het objectief, en ging ermee naar een tafel, zodat ik het kon bekijken, ik vroeg hem of ik het even op mijn toestel kon plaatsen om een AF controle te doen, waarvoor ik een AF controlekaart bijhad, hij antwoorde niet, maar draaide eens met zijn ogen, alsof ik hem verveelde, toen ik het testje van één minuut had gedaan, zij ik dat het OK was, hij heeft het objectief terug in de doos gedaan, en naar de balie gebracht waar ik mocht betalen, maar heeft van de ganse tijd zijn mond niet opengedaan, amai wat een leukerd.
            Toen ik met mijn kredietkaart wou betalen zegden ze mij dat er dan wel 2% bijkwam, en dat terwijl ze daar s'middags niets van gezegd hadden, als dat een klantvriendelijke winkel is, amai mijn voeten.

            Comment


            • #21
              Ik had hem nog een kwartier extra verveeld en het objectief mooi laten liggen. Zit zelf aan de commerciele kant van de zaak en kan van zo'n gedrag geheel uit mijn panty gaan.

              'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

              Comment


              • #22
                Re: D3S prijs

                Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                Ik had hem nog een kwartier extra verveeld en het objectief mooi laten liggen. Zit zelf aan de commerciele kant van de zaak en kan van zo'n gedrag geheel uit mijn panty gaan.
                Jammer genoeg waren zij de enigen die het objectief op stock hadden, maar ondanks dit ben ik ben nu toch blij dat ik het heb.

                Maar konijneberg heeft voor mij afgedaan.

                Comment


                • #23
                  Re: D3S prijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Toen ik met mijn kredietkaart wou betalen zegden ze mij dat er dan wel 2% bijkwam, en dat terwijl ze daar s'middags niets van gezegd hadden
                  Visa kost bij Konijn inderdaad 2% extra. Ik betaal er gewoonlijk met Bancontact.

                  Comment


                  • #24
                    Re: D3S prijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                    Visa kost bij Konijn inderdaad 2% extra. Ik betaal er gewoonlijk met Bancontact.
                    Ik dus ook, willen sommigen bewust die VISA gebruiken om een bepaalde reden misschien? In de meeste gevallen hebben de meeste mensen eerder een bankcontact kaart ipv een VISA kaart?
                    Last edited by Franciskine; 24 mei 2011, 18:13.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: D3S prijs

                      Bij foto bastiaan een 5DmkII besteld gehad aan een merkelijk lagere prijs dan elders. Was indertijd nergens voorradig en ze hebben hem keurig aan de prijs geleverd die op de site stond.Was ook nog minder ver rijden ( is maar in Sint- Niklaas ). Van de klantvriendelijkheid van konijn ook geen klachten altijd zeer goed behandeld.

                      Comment


                      • #26
                        Re: D3S prijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                        Bij foto bastiaan een 5DmkII besteld gehad aan een merkelijk lagere prijs dan elders. Was indertijd nergens voorradig en ze hebben hem keurig aan de prijs geleverd die op de site stond.Was ook nog minder ver rijden ( is maar in Sint- Niklaas ). Van de klantvriendelijkheid van konijn ook geen klachten altijd zeer goed behandeld.
                        Ha ja, ik zal er ene voorhanden gehad hebben met een slechte dag zeker, maar zulke verkopers kunnen je zaak aan de knoppen helpen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: D3S prijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Ha ja, ik zal er ene voorhanden gehad hebben met een slechte dag zeker, maar zulke verkopers kunnen je zaak aan de knoppen helpen.
                          Ik heb vandaag hetzelfde als u ondervonden in Konijn. Het was een lange magere kerel met een brilletje op, grijs haar. Als ik een vraag stelde naar die meneer, was het teveel om te antwoorden! En eerlijk gezegd, voor de prijs moet je inderdaad niet meer naar Konijn maar ze hebben daar wel altijd veel op stock...

                          Comment


                          • #28
                            Re: D3S prijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Visa kost bij Konijn inderdaad 2% extra. Ik betaal er gewoonlijk met Bancontact.
                            Bij Art&Craft is dit 3%, kwam ik ook te weten in de winkel zelf. Mijn eigen fout dan wel, ik had niets vermeld van mijn betaal methode dus konden ze mij ook niet op voorhand verwittigen.
                            Ik ben dan maar geld gaan afhalen en deels cash betaald en de rest Bancontact.
                            Merci en groetjes :)
                            Insta | Flickr | Facebook

                            Comment

                            Working...
                            X