Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recyclage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Recyclage

Van het moment dat mijn spaarboekje een 300D toelaat, koop ik er zeker de kitlens 18-55 bij.

Ik heb vroeger steeds met een EOS1000F gewerkt en zou graag de lens van dat toestel (EF 35-105mm 1:4.5-5.6)herbruiken als aanvullende lichte tele (die wordt, als ik het goed heb, dan 56-168).

Twee vraagjes:
    Werkt deze combinatie?
    Is dit een zinvolle combinatie of is dit zowat vergelijkbaar met plastieken luidsprekertjes op een pioneerversterker?

Alvast bedankt voor je reactie!
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Die combinatie zal werken (is EF-mount), hoe het resultaat is kan ik niet zeggen, heb deze nog nooit gebruikt.

Zelf gebruik ik ook een oud 22-55mm en 75-300mm objectief. Die 75-300 kan scherper, maar als je ze toch liggen hebt, en het is voor occasioneel gebruik...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Zelfde ervaring, mijn 35-105 is destijds bij een inbraak samen met de eos fn1000 gestolen. De 75-300 heb ik nog en die werkt naar behoren, ik heb ook nog een canon 20-35usm en een sigma 28-105 die ik eigenlijk als standaard zoom gebruik.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Originally posted by k@rel
        Van het moment dat mijn spaarboekje een 300D toelaat, koop ik er zeker de kitlens 18-55 bij.

Ik heb vroeger steeds met een EOS1000F gewerkt en zou graag de lens van dat toestel (EF 35-105mm 1:4.5-5.6)herbruiken als aanvullende lichte tele (die wordt, als ik het goed heb, dan 56-168).

Twee vraagjes:
        Werkt deze combinatie?
        Is dit een zinvolle combinatie of is dit zowat vergelijkbaar met plastieken luidsprekertjes op een pioneerversterker?

Alvast bedankt voor je reactie!

Geen probleem hoor, ik gebruik hem ook nog.

Gr Motordigitaal.
        www.motordigitaal.nl
        ---------------------
        Canon Eos 850, Eos 600, Eos 5, Eos 300D.
        Canon EF 20-35/3.5-4.5 USM.
        Canon EF 28-105/3.5-4.5 USM.
        Sigma 135 - 400 mm F4,5 - 5,6 APO ASFERISCH RF
        Sigma 105 mm F2,8 EX MACRO
        Xs drive II VP2060 20 Gb
        En een zooitje randgebeuren.
        ----------------------
        Fuji Fine Pix 2300
        ----------------------
        KL/ZW doka
        Gr Motordigitaal
        www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het herbruiken van die lens scheelt, zeker in de beginperiode, al aardig wat eurootjes!
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Working...
          X