Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon a80 en LCD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon a80 en LCD

De canon A80 heeft maar 67.000 pixels (de A40 dezelfde grootte maar een 120.000 pixels). Is dit scherm wel bruikbaar?. 't Is kantelbaar enz..., maar dit lijkt me toch wel erg drastisch teruggeschroefd. Wie heeft er ervaring met dit toestel? Zowel in daglicht als bij opnames binneskamers met weinig licht.
    Mvg
    Patrick
    Fuji S602Z

Geen idee hoeveel pixels beide hebben, alleen kan ik je verzekeren dat de A80 een scherp lcd scherm heeft misschien iets kleiner omdat hij kantel mogenlijheden heeft. (Heel erg makkelijk trouwens)

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Omega - ik heb gezien op je website dat al je foto's genomen zijn met een canon S30. Bezit je ook een A80?
      Mvg
      Patrick
      Fuji S602Z

Comment

Ik heb het toestel even kunnnen gebruiken en ondervond geen problemen met het LCD scherm (zeker niet slechter dan bv Nikon 5700).
        De kantelbaarheid is een enorme troef.
        MVG Hugoke

Comment

Hallo Digpat, ik heb een S30, maar ik heb kort geleden van iemand even wat proeffoto's mogen maken en de camera bekeken, ik vond het een heel prettig toestel.

Zeker dat uitklapbare scherm had ik ook wel op mijn toestel willen hebben.

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Geen probleem met de monitor hoor.
            Hij is goed helder en het kantelen is echt iets waar je snel aan went.
            Canon EOS450D

Comment

het LCD is zeer goed en duidelijk, ware het niet dat het voor mijn part ietsje groter had mogen zijn doch ik ben het nu zo gewend en het stoort me al niet meer
              het kantelen is een zeer handige optie, dat zou ik niet meer willen missen
              = = = = = = = = = = = =
              CANON PowerShot SX 130

Comment

Working...
              X