Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sportfotografie NIKON D700 + 70-200 mm 2.8 VRII

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sportfotografie NIKON D700 + 70-200 mm 2.8 VRII

Voor zwemmen heb je niet zo'n geavanceerde autofocustracking nodig lijkt me, zeker niet als ze met zessen rondjes draaien in een figuur. Met name de mooie kwaliteit op hoge iso waardes is natuurlijk een sterk punt van de D700, maar dat weten we al een paar jaartjes.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Heb ik 't nu verkeerd voor, of is er op die hele site maar van 1 evenement foto's te vinden??
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Neen ook over zwemwedstrijden en de prijs die hij vraagt om hem in te huren
        mooi foto's trouwens!

grtz

Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

LOL ROFL ... heerlijk topic om te volgen echt een merk war !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spanky haze Bekijk bericht
            LOL ROFL ... heerlijk topic om te volgen echt een merk war !!
            Goh, het hoeft niet meteen een merkenoorlog te zijn (al geeft TS natuurlijk wel een aanleiding door Canongebruikers erop te wijzen dat hun materiaal niet zo goed is).

Het is meer iets zoals ik zei in mijn eerste reactie hier vrees ik: een beetje reclame komen maken voor zichzelf.
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Het is meer iets zoals ik zei in mijn eerste reactie hier vrees ik: een beetje reclame komen maken voor zichzelf.
              precies... Dat zei ik toch ook al direct

Zie hieronder, TS heeft dit postje aangemaakt (zijn derde (!) post terwijl hij toch al sinds 16 augustus 2009 geregistreerd is op dit forum), is direct daarna vertrokken en heeft tot op heden klaarblijkelijk geen enkele moeite genomen om zijn topic nog eens te checken... Als dát feitelijk geen spam is...

Uploaded with ImageShack.us
              www.indetailfotografie.nl

Comment

Voor een onderwijzer te zijn is hij dan toch maar zéér oppervlakkig!
                - Een Canon EOS fotocamera.
                - Waar is hij gebleven?
                - Heeft hij op de school waar hij les geeft ook zo'n houding?

Op bepaalde site's, waar hij ook aanwezig is, kan je commentaren schrijven.

Misschien deze link er eens tussen zetten en dan horen we de canon mannen die dezelfde foto's maken.
                Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Die mens wilt gewoon zijn DVD aan jullie aansmeren, hebben jullie dat nog niet door?
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Working...
                  X