Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een betere camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op zoek naar een betere camera

Ik vind die stelling van de winkel niet zo verkeerd...

De TS wil een nieuwe camera... en zeg nu zelf... wat is er leuker als een nieuwe camera?
    Als hij nu voor lenzen opteert... dan blijft hij zitten met de camera die hij eigenlijk zou willen vervangen... en dus geen geld (zit in de lenzen) om dat nog te doen.
    Dat blijft nog een paar jaar frustratie!

anderzijds de voorgestelde combinatie is echt wel goed! De D7000 doet het weer een pak beter als de D90 en de D90 die deed het al een pak beter als de 550D...
    Da's dus twee banken vooruit en daarenboven nog met beter lenzen... dus investering in betere lenzen en tegelijk een nieuwe camera!
    kwamen we uiteindelijk tot een mogelijk interessant pakket: de Nikon d7000 met als lenzen AF-S DX VR 16-85 mm f/3,5-5,6G ED en AF-S VR 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED.
    wat is dan het probleem?
    en ik zou er noch een 35mm F1.8 lensje bij gooien (die heeft Canon niet), zalig lensje voor een crop camera
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
    X