Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: NL gebruiksaanwijzing Canon IXUS 400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GEZOCHT: NL gebruiksaanwijzing Canon IXUS 400

Wie heeft voor mij een Nederlands-talige gebruiksaanwijzing voor de Canon IXUS 400 (PDF of gefotokopieerd)? Bedankt!

Originally posted by ACEMAN
    Wie heeft voor mij een Nederlands-talige gebruiksaanwijzing voor de Canon IXUS 400 (PDF of gefotokopieerd)? Bedankt!

Voor de kleine som van vijfentwintig Euro krijgt u bij de service afdeling van Canon het volgende:

EWS Agreement
    CD2: ArcSoft Camera Suite v1.2
    Leaflet "For Windows XP and Mac OS X Users"
    CIG Promo Leaflet
    CD1: Canon Digital Camera Solutions Disk V12.0 (EFS)
    Digital IXUS 400 System Map
    Digital IXUS 400 Camera User Guide
    Software Starter Guide for Digital Camera Solution Disk Version 12
    Direct Print flyer

Gelieve 25 Euro te storten op rekeningnummer 001-1155802-26 en het betalingsbewijs, + naam en adres en welke handleiding en in welke taal u wilt hebben te sturen naar fax 02 - 722.07.41 of stuur het naar:

Canon Belgium nv
    Bessenveldstraat 7
    1831 Diegem
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Welke eigenaar van een Canon IXUS 400 heeft voor mij de Nederlands-talige handleiding of wil deze voor mij kopieren??? Bedankt!

Comment

Daar gaan we weer: goedkoop een camera kopen in het buitenland (Duitsland?) en dan geen €25 meer over voor een handleiding...
        Niet vergeten dat kopiëren schending is van auteursrecht e.d. ....

Don't shoot me over this...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Daar gaan we weer: goedkoop een camera kopen in het buitenland (Duitsland?) en dan geen €25 meer over voor een handleiding...
          Niet vergeten dat kopiëren schending is van auteursrecht e.d. ....

Don't shoot me over this...
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Cooma? Al gesolliciteerd in Rome of zal ik hier een voorbeeldbrief voor je posten...???
            Misschien is er wel gewoon een andere reden waarom ik die gebruiksaanwijzing voor een CANON IXUS 400 zoek!!!
            Dus welke BDer helpt mij??? Bedankt!

Comment

Ik heb het gevraagd aan een collega die een IXUS 400 in België gekocht heeft.
              Hij kijkt het na of er een PDF op de bijgeleverde CD-rom staat.
              I'll keep you informed !
              Cooma? Al gesolliciteerd in Rome of zal ik hier een voorbeeldbrief voor je posten...???
              Misschien is er wel gewoon een andere reden waarom ik die gebruiksaanwijzing voor een CANON IXUS 400 zoek!!!
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

I knew it...
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Yooo Aceman,

Ikzelf heb begin januari een ixus 400 gekocht en ik had ook geen nederlandse handleiding. Ik had via dezelfde weg als u oproep gedaan aan andere maar niks Dus ik heb 25€uro aan de mensen van Canon Belgium betaald en alles opgestuurd gekregen... Ik heb hem ook niet in PDF anders was dat geen prob. En kopiekes maken...het zijn toch een 161 pagina's In het pakketje wat ge thuis krijgt gestuurd zit alle info wat ge standaard in de doos van de ixus 400 zit. Inclusief Cd-roms. De engelse versie is wel te vinden op internet
                  -->> http://www.canoneos.com/digitalrebel/download/manual.pdf <<--

Greetz,
                  PaTjE
                  Sony Cybershot DSC-V1

Comment

Nope, geen handleiding op de CD-rom.

Sorry...
                    Originally posted by Dama
                    Ik heb het gevraagd aan een collega die een IXUS 400 in België gekocht heeft.
                    Hij kijkt het na of er een PDF op de bijgeleverde CD-rom staat.
                    I'll keep you informed !
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

Comment

heb ingescande nederlandse handleiding ixus 400 gevonden (schoonbroer had dit ook nodig) :
                      http://users.pandora.be/hubear/ixus_400_nl.zip
                      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Working...
                      X