Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb zojuist een statief gekocht en daarbij kwamen de tips die in't artikel stonden zeker van pas.
't Is een stevig geworden en toch nog betaalbaar en uitbreidbaar (80€)
Man man, ik kom nu al niet meer bij van het lachen, en ik heb nog maar twee alinea's gelezen. Ik zal er maar mee ophouden, want ik krijg bedenkelijke blikken van mijn collega's.
Ik vind het "vertaalde" artikel stukken beter en veeeeeel komischer
Nooit gedacht dat ik me plat zou leggen met een artikel over een statief!
'k heb nu een "goedkope" lens van 2.3 KG.
Daar past alleen maar een goede pod bij. En die moet beter zijn dan mijn "goedkope" lens. De zwakste schakel weet je.
Het is waar dat ik een "rare" ben. . De enige echte reden dat ik hier post is omdat er op termijn een goede, stabiele, stevige tripod in huis moet komen.
En die topic, ook die eerste met die link, wil ik niet vergeten hebben.
En al die blabla is dus gelijk aan "bump".
Waarom zakken die gouden tips (sorry : gouden topics..) zo rap naar de topic diepten. ????
'k droom van een goed houten statief. Dat statief waarbij elk zuchte wind in kracht en sterkte kan beoordeld worden als ik door de zoeker kijk. Dat statief IS /WAS verloren geld.
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Tripod = Triepoot. (Soms Driepood genoemd).
Monopod = éenpoot. (Door echte kenners : de driede poot genoemd)
Sorry. Maar dit moest er even uit.
No hard feelings
Anderzijds : Heel leerzaam artikel. Een compilatie van uren zoeken op internet.
En (maar dat geldt voor mij ) : 'k leer zowel Engels als Tripods.
En een grote hulp voor iemand die op zoek is naar een geschikte tripod.
Een tripod vinden aan de beste prijs is geen probleem. Eentje kopen, zelfs al heb je geld zat, dat voldoet aan al je wensen is nog moeillijker dan "de juiste lens" vinden.
Het is waar dat ik een "rare" ben. . De enige echte reden dat ik hier post is omdat er op termijn een goede, stabiele, stevige tripod in huis moet komen.
En die topic, ook die eerste met die link, wil ik niet vergeten hebben.
En al die blabla is dus gelijk aan "bump".
Waarom zakken die gouden tips (sorry : gouden topics..) zo rap naar de topic diepten. ????
Voor de rest volledig akkoord dat een stevig statief dikwijls over het hoofd gezien wordt. Maak voor jezelf maar eens uit wat de "levensduur" van volgende elementen is:
- Camera
- Lenzen
- Statief
Dan kan je volgens mij beter ineens investeren in deftig materiaal, in plaats van een paar keer te upgraden.
Pieter, natuurlijk staat het je vrij om je essay in de Engelse taal te schrijven. Toch vind ik het jammer, want ik weet dat er een aantal forumleden zijn die moeite hebben met deze taal. Daarbij is het in de eerste plaats een Nederlandstalig forum.
Ik vind het een elitair standpunt.
J@n, misschien geen slecht idee om er een goed woordenBOEK bij te nemen ?
Heb je hem ?
Niet dat ik hier een rel wil ontketenen hoor, maar... euh... Chretien??? Klinkt toch behoorlijk on-voertaals Omdat ik het niet kan laten: Was de fantastische uitvinding "taal" oorspronkelijk niet gewoon bedoeld als middel om te communiceren ipv een argument om mensen verder te categoriseren met alle gevolgen vandien (waaronder dus "een reden" om juist NIET of op een negatieve wijze te communiceren)...?
En om het toch maar on-topic (op-onderwerp als het ware) te houden: Een goed bruikbaar kijk op de zaak! Thanks (ofte dankt U)!
Comment