Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Gisteren de batterijen opgeladen maar het toestel geeft geen teken van leven.
Zijn er nog mensen die dit probleem herkennen en een oplosing weten.
Bekend probleem, hebben alle electronische producten last van en ook eigenlijk alle technische dingen, er zijn drie oplossingen:
1 hard op de tafel mee slaan of er hard op slaan
2 de container
3 laten repareren
de laatste methode is de meest betrouwbare, maar misschien werkt de eerst ook.....
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Bekend probleem, hebben alle electronische producten last van en ook eigenlijk alle technische dingen, er zijn drie oplossingen:
2 de container
3 laten repareren
de laatste methode is de meest betrouwbare, maar misschien werkt de eerst ook.....
Pracht van een reactie ,
maar ik zou ook kiezen voor optie 3, niet mee wachten en onmiddelijk terug gaan naar Mediamarkt en garantie opeisen, als het te lang duurt, eventueel tijdelijk body huren dat je de fotoshoots kan afwerken.
Andere opties hier van supports zijn zeker ook aan te raden, en stel dat je 50D niet meer te herstellen zou zijn, dan heb je tenminste geprobeerd
2 de container
3 laten repareren
Ik vind dit een toch wel "ongepaste" opmerking tegenover iemand die met problemen zit met haar toestel en naar een serieuze oplossing zoekt, maar deze opmerking komt dan ook van een fanatiek Nikon-fotograaf.
Zelf heb ik ooit problemenm gehad met mijn 350D en de herstelling kostte me bijna net zoveel als een nieuwe, omdat het net buiten de garantieperiode was heb ik me toen een nieuw toestel gekocht.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Ik vind dit een toch wel "ongepaste" opmerking tegenover iemand die met problemen zit met haar toestel en naar een serieuze oplossing zoekt, maar deze opmerking komt dan ook van een fanatiek Nikon-fotograaf.
Wat is er ongepast aan de opmerking? Kun jij een beter advies geven om een dode camera te reanimeren? Waarschijnlijk kan niemand het, dus de enige methode is: laten repareren.
Op een specifieke klacht kan er nog weleens een goede suggestie komen, maar op zoiets.......
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment