Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil een overstap maken naar een Nikon D700 body, tweede hands.
Het toestel is van 2009 met +/- 5000 clicks.
Met volle moed wacht ik op jullie advies.
hallo, de D700 kost door de actie van Nikon nu netto ongeveer 1770 euro (digital wharehouse; 1863 -100€)
Wat vrij duur is want twee maanden geleden kostte hij zonder korting minder dan 1700 euro Maar daar zal de schade in Japan wel voor iets tussenzitten denk ik....
Alsook een beetje speculatie van Nikon want die weten ook dat iedereen zijn vakantiegeld gaat krijgen
Wat jij er aan wil geven moet je natuurlijk zelf weten maar bedenk dat je geen of nog weinig garantie hebt.
Als je dan bijv. 1500€ betaald vind ik dat persoonlijk te veel maar ik zie dat een D700 voor die prijs meestal wel verkocht raakt.
D700 gaat veel geld tweedehands 1620€ HIER een site met de richtprijzen.
Als je een nieuwe kan kopen voor €1770 dan moet je toch gek zijn om €1600 neer te leggen voor een tweedehands body ... bij de 5dII zie je hetzelfde ... totaal ongelooflijk !
Als je een nieuwe kan kopen voor €1770 dan moet je toch gek zijn om €1600 neer te leggen voor een tweedehands body ... bij de 5dII zie je hetzelfde ... totaal ongelooflijk !
Gezien de zotte prijzen heb ik toch een stil vermoeden dat de duurdere toestellen (made in Japan) op termijn een serieus leverprobleem zullen vertonen, door de jammerlijke gebeurtenissen aldaar, voor de D3s(X) zou je bijna de nieuwprijs kunnen krijgen, wacht nog maar eens een paar maand op de nieuwprijzen.
Als je geen waarborg meer kan krijgen op het toestel kan je zoals reeds aangegeven beter een nieuwe kopen voor het geval dat je tegenslag mocht hebben .Anders word het een dure aankoop.
Als je geen waarborg meer kan krijgen op het toestel kan je zoals reeds aangegeven beter een nieuwe kopen voor het geval dat je tegenslag mocht hebben .Anders word het een dure aankoop.
Comment