Hallo,
Geef iemand een goed adres waar ik aan een lage prijs een Canon eos D550 kan kopen ?
Prijs/kwaliteit/service is belangrijk.
Of sites met promoties voor dit toestel zijn ook welkom. Want ik zie het bos niet meer door de bomen
Is die flits standaard of niet ?
Op sommige sites zie ik er 1 op, bij andere niet
http://www.letsgodigital.org/nl/25125/canon-eos-550d/
battery grip
Handig of niet ? of eerder een gadget
Ik ben een rugzaktoerist en heb weinig zin om met een bombastisch toestel te gaan zeulen. Het toestel moet praktisch zijn qua gebruik,ergonomie,batterijduur/oplaadmogelijkheden
SDHC
Dit toestel kan blijkbaar zowel SD als SDHC. Beter om te kiezen voor SDHC zeker qua kwaliteit (HD) en opslagsnelheid.
Praktisch
Kan ik het toestel direct op een tv aansluiten ? zie tonen van reisfoto's
Canon EF en Nikon D: lenzen voor alle type camera’s maar gemaakt voor full-frame - Canon EFS en Nikon DX: lenzen bedoeld voor sensor kleiner dan full-frame.
Ik ben een beginner, maw welke lens kan ik best voor een D550 kopen ?
RAW‐formaat
Kan dit toestel dat?
Of kan ik het toestel beter kopen in Amerika? Een vriend vertrekt binnenkort naar USA.
Body + lens
En nu stop ik met mijn vragen
Dank bij voorbaat
Geef iemand een goed adres waar ik aan een lage prijs een Canon eos D550 kan kopen ?
Prijs/kwaliteit/service is belangrijk.
Of sites met promoties voor dit toestel zijn ook welkom. Want ik zie het bos niet meer door de bomen

Is die flits standaard of niet ?
Op sommige sites zie ik er 1 op, bij andere niet
http://www.letsgodigital.org/nl/25125/canon-eos-550d/
battery grip
Handig of niet ? of eerder een gadget
Ik ben een rugzaktoerist en heb weinig zin om met een bombastisch toestel te gaan zeulen. Het toestel moet praktisch zijn qua gebruik,ergonomie,batterijduur/oplaadmogelijkheden
SDHC
Dit toestel kan blijkbaar zowel SD als SDHC. Beter om te kiezen voor SDHC zeker qua kwaliteit (HD) en opslagsnelheid.
Praktisch
Kan ik het toestel direct op een tv aansluiten ? zie tonen van reisfoto's
Canon EF en Nikon D: lenzen voor alle type camera’s maar gemaakt voor full-frame - Canon EFS en Nikon DX: lenzen bedoeld voor sensor kleiner dan full-frame.
Ik ben een beginner, maw welke lens kan ik best voor een D550 kopen ?
RAW‐formaat
Kan dit toestel dat?
Of kan ik het toestel beter kopen in Amerika? Een vriend vertrekt binnenkort naar USA.
Body + lens
En nu stop ik met mijn vragen

Dank bij voorbaat
Comment