Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
't is nochtans een D3... maar voor de gelegenheid (één april) hebben ze er D800 op gezet. Hier op BD zijn nogal wat fans die met dat gedrocht rondlopen....
't is nochtans een D3... maar voor de gelegenheid (één april) hebben ze er D800 op gezet. Hier op BD zijn nogal wat fans die met dat gedrocht rondlopen....
Bekijk die foto eens heel goed, dit is ver van een D3
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Ik heb laatst een aantal studie-modellen gezien die anders toch in de lijn van deze "D800" liggen qua ontwerp. Ook die rondere lijnen. Dus zo'n hele slechte shop vindt ik het niet.
Wel een toffe joke btw en leuk dat er toch weer mensen intrappen. (Ja... ik lach ze toe en uit die er niet tegen kunnen.) Hoe goedkoop is die prijs dan. Geloof nooit dat de D800 onder de € 1.900,00 geïntroduceerd gaat worden.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment