Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje over sony A200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vraagje over sony A200

Oorspronkelijk geplaatst door bart170975 Bekijk bericht
    weet welk je voor hebt denk ik daar waar je breed, punt en lokaal af gebied kan kiezen?

op elke stand het zelfde het midden van mijn zoeker is niet het midden van mijn foto
    Klopt, dat submenuutje bedoel ik . Normaal gezien zou wat je in het middelste scherpstelpunt zet perfect in het midden moeten staan...

't Zou kunnen dat het aan je zoeker ligt, ik heb ook vroeger iets dergelijks gehad. Gewoon binnen brengen bij je fotohandelaar als hij nog binnen garantie zou zijn...en anders wordt het een reparatie, vrees ik.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Re: vraagje over sony A200

volgens mij heeft het allemaal niets met t scherpstelpunt te maken, maar wel met t feit dat de foto gewoon niet in het midden staat zoals de bedoeling van de fotograaf was.

in zijn zoeker zag hij het hartje in het midden van de zoeker en op de foto staat die niet in het midden. Dat hoort zo niet te zijn, maar daar gaat geen verstelbaar focus punt iets aan veranderen.

ik heb ook een A200 gehad, die had dat probleem niet...
      Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Comment

Working...
      X