Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel voor onvaste hand.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Welk toestel voor onvaste hand.

    Ik heb geen voorkeur voor een merk maar volgende toestellen reeds in mijn hand gehad in de winkel en beide toestellen liggen goed in mijn hand: Nikon D3100 en Nikon D90.

    Als ik het zo allemaal lees zou dan een Nikon D3100 18-105 VR iets voor me zijn?
    Of toch nog een iets zwaardere body (en iets meer kapitaal) zoals de Nikon D90 18-105 VR? Voorkeur gaat uit naar D3100 vooral vanwege mijn streefbudget en liefst een nieuw toestel zonder mijn budget te moeten opkrikken.
    En eventueel later dan nog een 55-300 VR objectief bijkopen.

    Toestel: Nikon D90 of Nikon D3100 (hoge ISO en beeldstabilisatie (bij D3100 in objectief en bij D90 in body)).
    + statief
    + extra flitser (Nikon SB-400 ? of toch nog iets beter nemen?)

    * plaatsen met veel licht: korte sluitertijd
    * veel ervaring opdoen en goed leren meewerken
    * goede lichaamshouding (camera dicht tegen lichaam, ellebogen tegen borst en goed voetwerk)
    * veel foto's na elkaar trekken

    Comment


    • #32
      Re: Welk toestel voor onvaste hand.

      Budget is belangrijk. Het is belangrijk zich aan een bepaald budget te houden. Langs de
      andere kant is het iets dat vrijwel vergeten is even na aankoop. Ik zou gaan voor de 90.
      Tegen mijn vrouw zou ik zeggen: je kent me, mijn gebeef. Ik wees naar de goedkoopste,
      maar zat er net naast.
      Plezier bij het kiezen...

      Comment


      • #33
        Re: Welk toestel voor onvaste hand.

        Oorspronkelijk geplaatst door Frietkandel Bekijk bericht

        * plaatsen met veel licht: korte sluitertijd
        * veel ervaring opdoen en goed leren meewerken
        * goede lichaamshouding (camera dicht tegen lichaam, ellebogen tegen borst en goed voetwerk)
        * veel foto's na elkaar trekken
        De oplossing, koop een Gyroscoopkop KLIK DEMO
        Last edited by Guest42; 26 maart 2011, 07:15.

        Comment


        • #34
          Re: Welk toestel voor onvaste hand.

          @Doudeke: ik zal dat zeker zeggen tegen mijn vriendin. Hihi , alhouwel ik in mijn eigen vingers zal snijden en minder geld zal over hebben voor mijn andere hobby's.

          @Demeyereg: dat ziet er idd in orde uit maar weeral mijn budget é...

          Comment

          Working...
          X