Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 overal uitverkocht?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D700 overal uitverkocht?

Bij introductie was de D700 een prijs van 2699 euro, maar binnen een of twee maanden kwam dat 200 euro omlaag.
    Een half jaar na introductie zat de d700 onder de 2000 euro en daar is sindsdien nog maar weinig af gegaan.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
      http://www.digifotopro.nl/artikel/23...r-operationeel

Nikon verwacht dat de zwaar beschadigde dslr-fabriek in Sendai, waar de Nikon D3X, D3S en D700 gemaakt worden, eind maart weer operationeel zal zijn.
      Naar het schijnt zou je bij die modellen nooit je batterij nog moeten opladen...
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
        Naar het schijnt zou je bij die modellen nooit je batterij nog moeten opladen...
        Ik lig dubbel.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Hier hebben ze hem anders nog wel op vooraad.

Grtz

Templar
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Dat is wel niet goedkoop....
            Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

Comment

Dat is er nog één waar ge de batterij wel van moet opladen

grtz

Templar
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daddy yo yo Bekijk bericht
                Redenen de miserie in Japan of nieuw toestel op komst?
                Beiden. De meeste Nikon-centers hebben of zijn bezig met het verkopen van hun demo-toestellen omdat de D700 in phase-out gaat, Daarbij hebben de problemen in Japan gezorgd voor een mindere en vertraagde productie van alles en wordt de roadmap voor nieuwe toestellen en lenzen aangepast.
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik vrees ervoor dat het nu wel een tijdje wachten wordt op de duurdere toestellen, de japanners hebben serieuzere dingen aan hun hoofd.

KLIK HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Ik vrees ervoor dat het nu wel een tijdje wachten wordt op de duurdere toestellen, de japanners hebben serieuzere dingen aan hun hoofd.

KLIK HIER

Inderdaad niet het moment om te mopperen dat we ons laatste speeltje niet direct kunnen kopen en zeker niet om flauwe grappen te maken.
                    Last edited by palombian; 31 maart 2011, 13:31. Reden: Inderdaad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daddy yo yo Bekijk bericht
                      Dat is wel niet goedkoop....
                      ?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        ?
                        grt,bouk.
                        Is Belgisch.

Dat is niet goedkoop. De 'wel' benadrukt de 'niet'.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ondertussen ben ik toch tevreden dat ik bij Konijn den D700 + 24-70 in kit heb kunnen laten opzij zetten voor een zeer goede prijs vòòr het drama in Japan. Want zo te zien zijn de prijzen aan het stijgen voor dit toestel.
                          Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

Comment

Morgen kan ik hem eindelijk gaan afhalen mijn D700 + 24 -70 2,8 lens.
                            Want vrouwtje lief wou dat ik hem pas ging afhalen op mijn verjaardag

Comment

Bij Bartok wisten ze me te vertellen dat een heel deel sets van de D700 en kitlens uit bestelling genomen zijn...

toestel en lens zijn wel apart nog te koop maar niet in set, wat de prijs omhoog zou kunnen drijven met 15%...
                              Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                                Bij Bartok wisten ze me te vertellen dat een heel deel sets van de D700 en kitlens uit bestelling genomen zijn...

toestel en lens zijn wel apart nog te koop maar niet in set, wat de prijs omhoog zou kunnen drijven met 15%...
                                Ik heb deze kit nog gelukkig aan de oude prijs gereserveerd voor de ramp in Japan

Comment

Working...
                                X