Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk geheugen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk geheugen

Zit er veel verschil in al die CF-cards?
    Is 512MB RIDATA ULTRA PRO 52X COMPACT FLASH CARD beter dan een kaartje van Kingston ?
    Is 256mb al wat of is dat echt wel weinig ???

Definieer eerst wat volgens jou beter is. Dan kunnen we zeggen wat voor jou de beste keuze is.

Zelf werk ik liever met een gereputeerde fabrikant (Kingston) dan met een taiwanese die niet bepaald bekend staat voor kwaliteit (ritek). Wil dat zeggen dat ridata slecht is nee dat denk ik niet ze zijn zelfs goed vermoed ik.

256 mb is voor mij echt te weinig maar dat hangt ook nogal van je gebruik af. mischien handiger van te zeggen wat je wil. Een hele vakantie doen? Welk toestel gebruik je etc.

Maar ga er maar vanuit dat het te weinig is dat is meestal wel het geval.

Comment

Hallo, zie onlangs... voor de 10D is het ook een CF-kaart:
      http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=36511
      Misschien geraak je wat wijzer, persoonlijk kan ik op de hoogste resolutie in JPG (niet RAW) op de 10D, +/- 89 foto's zetten in manuele uitvoering op een 256 Mb kaart.
      Je moet echt zien voor wat je ze gaat gebruiken, sport, studio, natuur, hoge resolutie, snel terugbekijken .............snel opladen naar pc in kaartlezer enz......

Comment

256MB kan genoeg zijn als je ook een X-drive hebt
        anders zou ik toch voor 512MB gaan of 2 maal 256MB
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
        X