Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 40D kopen of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 40D kopen of niet?

Oorspronkelijk geplaatst door Masschi Bekijk bericht
    Bij konijn staat er een tweedehands 40D voor 400 euro met 12 maanden garantie
    Bedankt, ik zal er eens moeten passeren... Dan kan ik het eens testen en heb ik nog eens een jaar garantie, bij de andere online verkopers (Ebay, BD etc.) heb ik geen garantie en is de prijs meestal wel hoger (ook omdat er dan een battery grip bij zit maar dat is nu ook niet noodzakelijk é?)

Comment

Ik ben begonnen met een canon 10D en werk nu al enkele jaren met de 40D. Voor mij een geweldig toestel en daardoor ook aan het twijfelen om door te gaan naar de 60D. Aan de andere kan de 5D Mark II omwille van oa FF. Ik gebruik de 40D ook veelal bij concerten en die doet het daar naar behoren.
      EMBLEMATA.BE
      http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Ik heb toevallig nog net een 40D te koop met batterijgrip en twee batterijen voor de prijs van 475€.
        Heb een 7D besteld.
        Misschien heeft iemand intresse?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vestel Bekijk bericht

Prijs is 400-450€
          aantal clicks is tussen 8000-10 000
          enkel body inclusief battery grip en 2 batterijen.
          Ik had in de zomer van 2009 mijn half jaar oude 40D (zonder grip) met 10000 kliks verkocht voor 525 EUR (body only), nieuwprijs was toen rond de 630-640 EUR. 8 a 10000 kliks is wel heel erg weinig voor zo'n oud model.
          Ik zou het persoonlijk niet kopen als je weet hoeveel 40D er sterven aan err99.

Comment

Working...
          X