Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beweegbaar scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beweegbaar scherm

Ik overweeg om de canon powershot A80 te kopen.
    Het grote voordeel daarvan is voor mij het draaibaar lcd-scherm.
    Het toestel zelf vind ik wel wat lomp.
    Graag zou ik eens horen van mensen die zo'n toestel hebben of ze dit scherm echt wel zo handig handig vinden.

Ikzelf heb de grotere broer; de powershot G3 en de lompheid valt mee.
    Het draaibaar schermpje gebruik ik erg vaak. Is wel makkelijk bij een laag of hoog standpunt.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
    (Portretwebsite)

Comment

Een kantelbare LCD is heel praktisch, het laat je toe standpunten te kiezen die anders onbereikbaar zijn, denk maar aan kikvors- of vogelperspectief, foto's boven een mensenmassa, zelfportretten...en zo kan je nog wel even doorgaan.
      Daarnaast is je schermpje optimaal beschermd wanneer je de camera opbergt en voorkom je eventuele krassen e.d.
      Heb je de A80 al in je handen gehad ? Die is echt wel klein hoor, op de foto's ziet hij er veel groter uit dan in werkelijkheid.
      Mark (300D)

Comment

Vind het wel wat een lomp toestel met die 4 batterijen die langs de zijkant zitten, gaan die trouwens lang mee.
        Heb ook gezien bij een online-store dat er een beneluxversie en een duitse versie bestaat van het toestel. Weet iemand wat het verschil is? Scheelt wel in prijs.

Comment

Heb ook gezien bij een online-store dat er een beneluxversie en een duitse versie bestaat van het toestel. Weet iemand wat het verschil is? Scheelt wel in prijs.
          De handleiding
          Mark (300D)

Comment

Nope, dat is het niet, neem anders zelf eens een kijkje bij sdcard.

Comment

Die toestellen zijn technisch identiek hoor, er zit enkel een anderstalige handleiding bij.
              sdcard is een Belgische "winkel". Wanneer die Duitse versies van een toestel verkopen dan zijn zij volgens de Belgische wetgeving toch nog verplicht daar ook een NL + FR handleiding bij te leveren, of men dat nu vermeldt in de aanbieding of niet, het moet dus laat je daar niet aan vangen.
              Mark (300D)

Comment

Working...
              X