Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony SLT A55

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony SLT A55

    Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Ben je daar zeker van ? Ik dacht dat die Sony Memory Stick maar tot 20MB/S konden lenzen en schrijven terwijl de Class10 Sandisk tot 30MB/s gaat. Ik heb trouwens mijn twijfels of die snellere kaarten iets uitmaken in de camera, heb het zelf ondervonden.
    zeker ben ik daar niet van, heb eerder geschreven dat ik mij steun op commentaren van gebruikers, en er is ook nog ergens een review waarv ergelijkende test zijn uitgevoerd maar ik vind hem niet direct terug. Heb zelf geen vergelijkende test uitgevoerd

    let wel je hebt een 20mb en 30mb versie van de memory stick

    paar gebruikerscommentaren

    johnwesley:
    Also, I use the Sony 16GB Pro Duo HG HX card and it's faster then my 8GB Sandisk Extreme III , to clear the buffer in 10 frames. It's 8GB per second pipline for the Sony Pro Duo VS. 4GB per second for the Sandisk.

    nbercasio:
    "The newer Pro HG Duo cards are not only faster, they're significantly faster than any SDHC card you can buy, including the latest Class 10 Sandisk Extreme SDHC Cards. That goes for tests in card readers, as well as tests in Sony dSLR models that support both
    card types."
    Last edited by puerte; 24 februari 2011, 17:15.

    Comment


    • #17
      Re: Sony SLT A55

      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Ben je daar zeker van ? Ik dacht dat die Sony Memory Stick maar tot 20MB/S konden lenzen en schrijven terwijl de Class10 Sandisk tot 30MB/s gaat. Ik heb trouwens mijn twijfels of die snellere kaarten iets uitmaken in de camera, heb het zelf ondervonden.
      het gaat niet over snelheid "tot xxMB/s" -die bij de nieuwe Pro HG-Duo HX wel degelijk 30 MB/s is-, maar voor filmen gaat het over de minimum gegarandeerde schrijfsnelheid, die inderdaad een stuk lager ligt maar wel belangrijker is. Die laatste wordt bij SD's met de classX aangeduid, maar Sony laat na om die op te geven voor hun Memory Sticks. Ze zouden evenwel een gegarandeerde minimumsnelheid hebben van 15 MB/s wat hoger is dan class10 (minimaal 10 MB/s)

      De Sony SDHC mogen dan maar class4 zijn, ze garanderen in Sony-apparatuur wel filmen in AVCHD.

      er zijn trouwens nieuwe Sony SDHC's class10 onderweg die tot 130 opnamen per minuut zouden toelaten (zie zelfde link) - wellicht enkel in A55 (of nog nieuwer materiaal )
      Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

      Comment

      Working...
      X