Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum canon eos 300 D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fotoalbum canon eos 300 D

Hoi,

Sinds een week in het blijde bezit van de canon eos 300 D. Daarvoor gebruikte ik de powershot G 1. Opvallend is dat de eos sneller de mist ingaat met belichting. Vooral met luchtpartijen, krijg je snel onderbelichte fotoos. Ook de ef-s lens 18-55mm is minder scherp als verwacht.

Ik geef mezelf nog de tijd om de camera onder de knie te krijgen.
    Hij bevalt me desalniettemin prima. Ligt goed in de hand; ontspanknop reageert direct etc. Instelmogelijkheden oke

Op mijn verlanglijstje staan nog de canon 28-135 is usm. Is dit een goede aankoop of zijn er betere alternatieven?( 28-105 usm)

Fotoos zijn te zien op http://www.enkelaar.com/joost/
    klik op albums en dan onder "jaarwisseling" ( alle met interne flits)
    en "amersfoort"

Ik hoor graag reacties en tips

Groeten Joost
    canon 30D /canon 400D
    canon ef 50mm1,8 type 1 / ef 17-40 f/4 L
    canon 24-105/F4 L IS /canon 70-200/F2.8 L IS

Originally posted by enkelinius
    Hoi,

Opvallend is dat de eos sneller de mist ingaat met belichting. Vooral met luchtpartijen, krijg je snel onderbelichte fotoos. Ook de ef-s lens 18-55mm is minder scherp als verwacht.
    ...
    Groeten Joost
    Is het de EOS die de mist ingaat qua belichting of is het de fotograaf ???

Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

Comment

Heb ook nog geen problemen met de belichting.
      Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Fotoos zijn te zien op http://www.enkelaar.com/joost/
        klik op albums en dan onder "jaarwisseling" ( alle met interne flits)
        Kan je misschien een concreet aangeven over welke foto's je niet tevreden bent ?
        Ik vind dat diegene binnenshuis met interne flits er méér dan aanvaardbaar uitzien...
        Mark (300D)

Comment

Working...
        X