Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs van een lens b.v. van Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijs van een lens b.v. van Canon

Dus ik heb nog maar drie website's vergeleken,die lenzen verkopen.
    Persoonlijk zou ik ze zelf willen afhalen,als het niet te ver is.Want laten op sturen naar huis is niet praktisch voor mij.
    Ik neem nu hier een voorbeeld aan,een canon lens.
    EF 70-200mm f2,8 L IS USM
    http://www.digitalekamera.nl 1995 €
    http://home.tiscali.nl/triplet 1809 €
    http://www.sdcard.be 2498 €
    Nu ben ik geen muggezifter,min. 500 € verschil is geen peulschil.
    Zie ik nu goed of zijn dit niet de zelfde lenzen.
    Terwijl de body van de canon een goede prijs heeft hier in België,in vergelijking met digitalekamera.nl.
    't Is toch allemaal Canon en ik zou liever dichterbij kopen en 25 à 50 € verschil vind niet erg ( liever niet natuurlijk ),maar dit begrijp ik niet goed.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Kijk eens bij Top-foto!!
    1999,-

www.top-foto.de

Let er wel op dat het 70-200 is maar vooral 2,8, want die bestaat in 4,0 ook en is geen IS!!!!

Mark.
    Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
    LidNr. BD0211BE

Comment

1845,- bij www.ac-foto.com
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Cois,

Ik zou toch even naar Memory Perfect bellen en zien of er niets aan die prijs te doen valt. Zo niet, zou ik even de duitse grens oversteken en bij AC-Foto binnen springen, deze is in Aachen, net over de grens (+- 140 Km van Brussel).

Als je toch liever niet buiten Belgie koopt kan je steeds eens kijken bij Bartok (Limburg), die hebben op soms goede prijzen (soms dan ook weer niet), maar ja, als je tot de Limburg kan reizen, ga je misschien beter die extra paar KM verder naar Aachen...
        Canon met glas...

Comment

Originally posted by Cois
          Dus ik heb nog maar drie website's vergeleken,die lenzen verkopen.
          Persoonlijk zou ik ze zelf willen afhalen,als het niet te ver is.Want laten op sturen naar huis is niet praktisch voor mij.
          Ik neem nu hier een voorbeeld aan,een canon lens.
          EF 70-200mm f2,8 L IS USM
          http://www.digitalekamera.nl 1995 €
          http://home.tiscali.nl/triplet 1809 €
          http://www.sdcard.be 2498 €
          Nu ben ik geen muggezifter,min. 500 € verschil is geen peulschil.
          Zie ik nu goed of zijn dit niet de zelfde lenzen.
          Terwijl de body van de canon een goede prijs heeft hier in België,in vergelijking met digitalekamera.nl.
          't Is toch allemaal Canon en ik zou liever dichterbij kopen en 25 à 50 € verschil vind niet erg ( liever niet natuurlijk ),maar dit begrijp ik niet goed.

Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM Image Stabilizer Lens (Includes ET86 Lens Hood)

Incorporating Canon’s second generation Image Stabilization technology, this telephoto zoom responds in as little at 0.5 seconds, while providing up to three stops of correction for camera shake. Its AF system has been refined for better response time and tracking speed. And even the new 8-blade circular aperture offers a more pleasing out-of-focus image. Constructed to pro standards, this fast zoom is also highly resistant to dust and moisture, too.

SPECIFICATIONS:

Focal Length & Maximum Aperture: 70-200mm 1:2.8
          Lens Construction: 23 elements in 18 groups
          Diagonal Angle of View: 34º - 12º
          Focus Adjustment: Inner focusing system with USM
          Closest Focusing Distance: 1.3m / 4.3ft.
          Zoom System: Rotating type

Filter Size: 77mm
          Max. Diameter x Length, : 3.4 x 7.8, 3.24 lbs / 86.2 x 197mm,
          Weight:1,470g

Canon EF 70-200mm f2.8L USM Zoom Lens

One of the finest telephoto zoom lenses in the EF line, comparable to a single focal length lens. It has four UD-glass elements to correct chromatic aberrations. Its constant f/2.8 maximum aperture and superb image quality make it one of the most popular professional SLR lenses in the world. Compatible with Extender EF 1.4x II and 2x II.

SPECIFICATIONS:

Focal Length & Maximum Aperture: 70-200mm 1:2.8
          Lens Construction: 18 elements in 15 groups
          Closest Focusing Distance: 1.5m / 4.9ft.
          Filter Size: 77mm
          Max. Diameter x Length, : 3.3 x 7.6, 2.9 lbs / 84.6 x 193.6mm,
          Weight: 1,310g

Canon EF 70-200mm f4.0L USM Telephoto Zoom Lens

High-performance, L-series telephoto zoom lens combining light weight and compactness with an f/4 maximum aperture. Inner focusing and the ring USM enable quick and quiet autofocusing. Also, a circular polarizing filter can be attached and used without difficulty because the front lens element does not rotate during focusing. The tripod collar (sold separately) is the same one used with the EF 300mm f/4L USM.

Focal Length & Maximum Aperture: 70-200mm 1:4.0

Lens Construction: 16 elements in 13 groups

Closest Focusing Distance: 1.2m / 3.9 ft.

Filter Size: 67mm

Max. Diameter x Length, : 3.0 x 6.8, 25 oz. / 76 x 172mm,

Weight: 705g

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Bij Corné kun je niet echt verkeerd doen. Hij verkoopt enkel die lenzen waar hij een goede prijs voor kan geven. Hij komt ook thuis leveren. Daarnet toevallig een mailtje gekregen dat mijn 28-135 en 550EX dinsdag bij hem geleverd worden, en hij komt die woensdag thuis afleveren. Op die manier kun je al eens kijken of die in orde zijn, en het werkt absoluut klantvriendelijk.
            Bij deze weet ik zeker dat ik daar nog ga bestellen!!

Trouwens Corné is de volgende site (en toevallig ook de goedkoopste!)
            http://home.tiscali.nl/triplet

Als je er zelf naartoe moet, kijk dan eens op de kaart, ligt helemaal niet ver van Antwerpen!!

Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Originally posted by CooMa
              Bij Corné kun je niet echt verkeerd doen. Hij verkoopt enkel die lenzen waar hij een goede prijs voor kan geven. Hij komt ook thuis leveren. Daarnet toevallig een mailtje gekregen dat mijn 28-135 en 550EX dinsdag bij hem geleverd worden, en hij komt die woensdag thuis afleveren. Op die manier kun je al eens kijken of die in orde zijn, en het werkt absoluut klantvriendelijk.

Als je er zelf naartoe moet, kijk dan eens op de kaart, ligt helemaal niet ver van Antwerpen!!

vaak wel maar niet met alles , dus het is de moeite waard om elders ook te kijken en evt te vragen. maar ik moet zeggen corné heeft wel een goede naam en levert kwaliteit.
              heb ik van horen zeggen maar ga dat in de toekomst denk ik wel uit proberen
              "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

Comment

Je moet zowieso altijd eerst eens goed rondkijken en een leverancier die voor 1 lens de goedkoopste is, zal dat misschien niet zijn voor een andere... En dan kun je natuurlijk onderhandelen .
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Iedereen bedankt tot hiertoe .
                  @ CooMa: Ja die Corné dat ziet er wel intressant uit,natuurlijk zullen er wel transport kosten bijkomen en een dag verlof.
                  Ik ga nog wat rond kijken en binnen een maand of twee beslissen,ja en ik meen het zolang er nog rook rond mijn hoofd hangt....niets kopen.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

Comment

Als je betaalt bij levering, komen er geen kosten bij!! Woensdag doet hij een ritje in België en komt bij mij in de namiddag langs. Ik moet er ook geen verlof voor pakken, want ik kan gewoon thuis werken... Zo heeft alles wel z'n voordelen...
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Als je betaalt bij levering, komen er geen kosten bij!! Woensdag doet hij een ritje in België en komt bij mij in de namiddag langs. Ik moet er ook geen verlof voor pakken, want ik kan gewoon thuis werken... Zo heeft alles wel z'n voordelen...
                      Dien dag verlof zullen er dan 2 worden,dan kan ik met dat speelgoed spelen hé.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

Comment

Of je zou kunnen vragen om op zaterdag te leveren. Dat bespaart in elk geval op het aantal verlofdagen...
                        Of je bestelt samen met een andere BD-er die wel op weekdagen thuis kan blijven...
                        Voor andere spullen (PIN etc.) gebeurt dat af en toe eens, misschien moeten we dat ook eens gaan doen voor lenzen e.d. Misschien kunnen we dan nog wel een prijske krijgen ook...
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Dan ben je waarschijnlijk even gelukkig als ik ! Bij mij komt hij mijn lenzen woensdag ook leveren. Goede service !

Comment

Ik ben nog niet helemaal gelukkig, ik zit nog te wachten op mijn body... Maar 't is een goed begin en ik kan testen op een analoge IX7...
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Bij mij komt Corné ook leveren woensdag.

Ik ben ook enorm tevreden van zijn service en uiteraard ook van zijn prijzen.
                              De prijzen op de site zijn netto geen kosten bij betaling bij levering aan huis.
                              Dus Cois een aanrader voor je optiek.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                              X