Ik zou mij een nieuwe digitale camera willen aanschaffen.Een compacte maar zou toch wel een waar ik toch al veel kan mee doen.Ik zou vooral fotos willen nemen van feestjes en ook meenemen op vakantie .Ik ga dit jaar naar de Filipijnen op vakantie en zou daar graag mooie fotos willen nemen .Kan ik dit behalen met bovenstaand toestel.Iemand ervaring met dit toestel?Zowel positieve als negatieve .Alvast bedankt .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon Powershot SX 130 IS
Collapse
X
-
-
Re: Canon Powershot SX 130 IS
Oorspronkelijk geplaatst door kerbie Bekijk berichtIk zou mij een nieuwe digitale camera willen aanschaffen.Een compacte maar zou toch wel een waar ik toch al veel kan mee doen.Ik zou vooral fotos willen nemen van feestjes en ook meenemen op vakantie .Ik ga dit jaar naar de Filipijnen op vakantie en zou daar graag mooie fotos willen nemen .Kan ik dit behalen met bovenstaand toestel.Iemand ervaring met dit toestel?Zowel positieve als negatieve .Alvast bedankt .
voor +-170€ heb je; manual modes, leuke functies, hd film, goede zoom, goede fotokwaliteit,...
kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.
voor mij ideaal als meeneemcamera.
!minpunt dat me beetje stoort is dat gewone AA batterijen zeer snel leeg zijn, maar als je bv sanyo eneloops neemt is dit goed te doen.
ook de tijd tussen flitsshots is wel aan de tragere kant.
camera is ietsje groter dan de doorsnee compact camera maar dit stoort me zeker niet.(heb grotere handen)
als feestjes/donkere omgevingen belangrijk voor je zijn, mss wel beter rondkijken naar een andere camera..(powershot s95?)
voor op reis daarintegen is die zeker voldoende.Last edited by c123; 22 februari 2011, 15:40.
Comment
Comment