Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon of Sony

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon of Sony

Ik ben van plan een digitale aan te schaffen voor het fotograferen van kart-wedstrijden, zowel indoor als outdoor. Wat indoor betreft, dit gaat meestal door in hallen die niet zo goed verlicht zijn, dus ... Daar buiten worden ook gewone foto's genomen van familie/vakantie, etc.

In eerste instantie was mijn oog gevallen op de Sony Cybershot DSC-P10, maar ondertussen werd Cybershot DSC-V1 en Canon Powershot S50 ook al aangeraden. De Kodak 6490 werd tegelijkertijd aangeraden en afgeraden, aangeraden omwille van de 10x optische zoom en afgeraden wegens de langere shut-tijden wat belangrijk is voor bewegende beelden.

Ik denk nu wel dat de V1 en S50 top-camera's zijn, maar presteren deze ook goed in minder verlichte omstandigheden zoals de indoor kart-circuits.

Heeft iemand al ervaring met deze digitalen ?

al eens naar de Minolta A1 gekeken? is ook een hele goeie digicam, die snel is en een 7x optische zoom, meer info vind je ook op www.depreview.com

Wat je wil van camera is natuurlijk steeds afhankelijk van wat je kan betalen, maar voor ± 850 euro heb je al een A1.

met vriendelijke groeten
    thijs

Comment

Working...
    X