Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thom Hogan's D100 book

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Thom Hogan's D100 book

Nadat ik vandaag mijne S602 verkocht heb via BD
    (Veel succes ermee Rigor Mortis , ik deed hem een beetje met spijt weg, maar de nieuwe die op komst is zal dit wat verzachten )
    Ik heb na weken twijfelen (alle discussies gevolgd op BD) gekozen voor de D100.

Heb zonet bevestiging van mijn bestelling gekregen:

D100
    AF-S 24-85/3.5-4.5
    AF 50/1.8

Met een beetje geluk komen de lensen volgende week binnen, zodat ik het pakket volgend weekend kan gaan afhalen.

Nu zit ik met een vraag ; op de site van Thom Hogan (zeer interessante site) kun je zijn boek bestellen (http://www.bythom.com/d100guide.htm#). Lijkt mij een zeer interessant boek, de manual zoal hij eigenlijk had moeten zijn, wordt wel eens gezegd.

Er wordt gesproken van international money orders voor buitenlanders, maar als je op de knop drukt kom je in een PayPal scherm. Heeft hier al iemand dit boek besteld - moet je daar een Paypal account voor aanmaken?

Zeer goed boek, ook over gebruik van de capture 3.5.
    Veel geluk bij het aanmaken van een Paypal account, is bij mij nooit gelukt.
    .....Dyslexie.......

Comment

Ik heb een paypal account, en dat ging zonder problemen.
      Ter info: binnenkort komt er ook een Paypal Europe.
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

ik heb in het verleden ook al last gehad met paypal.

Niet gelukt maar wel een paar dollar kosten aan m'n broek.

daarom vraag ik me af of dit hier nodig om een paypal account te hebben.
        Ik ben al eens zover gegaan als de checkout knop, en vanaf dan kun je al je betalingsgegevens ingeven, ziet er redelijk pijnloos uit.

Maar wegens slechte ervaringen met paypal wou ik eerst hier eens peilen over deze specifieke bestelling

Comment

Originally posted by jover
          Maar wegens slechte ervaringen met paypal wou ik eerst hier eens peilen over deze specifieke bestelling
          Ik begrijp het. Je sprak over international money order, maar dat gaat je ook enkele euro's kosten, helaas. Ik vind credit card betalingen altijd het handigst, maar sinds de komst van Paypal zijn er steeds meer die op die kar gesprongen zijn en de rechtstreekse credit card betalingen niet meer aanvaarden.

Verder kan ik je niet helpen, vrees ik.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Working...
          X