Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70s hapert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D70s hapert

Oorspronkelijk geplaatst door lespaul Bekijk bericht
    Ikke content.

Paul
    Dat is het voornaamste! Veel plezier met je D90.
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Bedankt voor deze tips. Ik heb ook het probleem met D70s. De man van de winkel zou ze laten herstellen, maar we moeten eerst 50 euro betalen om op te sturen en zouden ze pas terug krijgen eenmaal hersteld.

Ik ben ook van plan om D90 body te kopen ipv herstellingen te laten uitvoeren.
      is deze link betrouwbaar?

Comment

Pas op met dat soort dingen. Doorgaans wat men in het Engels noemt: too good to be true.
        Ik heb een beetje gezocht, en vind een vergelijkbare naam van winkel hier op BD. Weet natuurlijk niet of het om dezelfde zaak gaat. Lees dit draadje maar eens:
        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Gelijk heb je. Begin vorig jaar zat ik mij ook te vergapen aan een webwinkel in de UK met een fantastische prijs voor een D90. Enkele weken later las ik de reactie van een man uit België die daar besteld had, vooraf netjes betaald, en nooit het toestel ontvangen heeft. Te goedkoop klopt niet. Ik maakte hetzelfde mee met een 2dehandse motor (oude BMW model) die zogezegd in Orleans in de weg stond. De transportkosten moesten op voorhand betaald worden en dan zou de motor tot mijn deur gebracht worden. Gezien ik die motor officeel wilde invoeren had ik vragen over de papieren, de staat van de motor, de gegevens van de eigenaar, een check van de betrouwbaarheid van de transporteur enz enz, en plots werd de afzender boos omdat ik teveel vragen stelde en hij blies de zaak af. Een stinkend zaakje, niks meer of minder.

Mijn D90 body kocht ik hier van een particulier voor 400 EUR, ben hem zelf gaan afhalen, mijn eigen lens erop gestoken, en heb een toffe kerel leren kennen wens gegevens ik vooraf gechekt had via linkedin...

Ik heb toch 4 maaden gezocht naar een vervangtoestel voor mijn defecte D70s en zie, geduld loont.

Succes

Paul
          Lespaul
          Nikon D7100 + Nikon 17-55 F 2.8 , Nikon 35mm F 1.8, 70-300, SB800,

Comment

Working...
          X