Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300s scherpstel probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D300s scherpstel probleem

    wie zegt dat het de lock knop was dat kan ook afstellingen zijn in het menu

    Comment


    • #17
      Re: D300s scherpstel probleem

      wie zegt dat het de lock knop was, dat kan ook afstellingen zijn in het menu, ik heb het zelfde ook voorgehad en door de instellingen terug te plaatsen was het opgelost

      Comment


      • #18
        Re: D300s scherpstel probleem

        inderdaad, de L-knop
        Nikon D300s 17-55 f2/8 70-200 f2/8 35 f1/8 SB-900 SB-600

        Comment


        • #19
          Re: D300s scherpstel probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door michkezot Bekijk bericht
          inderdaad, de L-knop
          Voila, dat vergeet je nu nooit meer. maar er zijn nog veel instellingen, blijven oefenen.

          Comment


          • #20
            Re: D300s scherpstel probleem

            Ik kreeg deze week mijn SB900 niet meer in TTL-BL en mij ook een breuk gezocht...
            Stond op spot hier gevonden
            Flickr

            Comment


            • #21
              Re: D300s scherpstel probleem

              Als ik de L knop op L zet dan staat mijn vierkantje (scherpstelpunt)vast en kan niet verplaatst worden maar ik heb wel scherpstelling als ik het ontgrendel dus niet meer op L zet dan kan dat scherpstelpunt verplaatsen naar alle plaatsen maar mijn AF werk ook hoor dus het kan toch niet dat je daardoor geen scherpstelling hebt

              Comment


              • #22
                Re: D300s scherpstel probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                Als ik de L knop op L zet dan staat mijn vierkantje (scherpstelpunt)vast en kan niet verplaatst worden maar ik heb wel scherpstelling als ik het ontgrendel dus niet meer op L zet dan kan dat scherpstelpunt verplaatsen naar alle plaatsen maar mijn AF werk ook hoor dus het kan toch niet dat je daardoor geen scherpstelling hebt
                hallo, ik heb net ontdekt dat ik mijn prioriteit scherpstelpunt( het punt waar de camera moet op scherpstellen) niet meer kan aanpassen in mijn camera.
                De af werkt dus wel he.

                Comment

                Working...
                X