Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale camera's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitale camera's

Hallo allemaal,

Wat denken jullie dat binnen een paar jaar nog een digitale camera zal zijn? Hoeveel MP zal hij hebben enz?

Gaan ze dan ook veel minder kosten na een bepaalde tijd?

Wou dit even weten, aangezien ik binnen 2 jaar vakantiejob mag doen, en misschien nadenken over een echt professionele camera ...

Groetjes en bedankt!
    Rutger
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Het enige wat zeker is:

* ze zullen goedkoper zijn
    * ze zullen beter zijn
    * ze zullen sneller zijn
    * ze zullen meer MP's hebben

Voor de rest is het koffiedik kijken...

Kijk even wat er nu op de markt is, de prijzen zijn niet meer te vergelijken met 2 jaar terug. De opvolgers kosten inderdaad minder dan hun voorgangers enz..
    Het aantal MP's zal volgens mij de komende periode wel een beetje stabieler worden. Wat heeft het voor zin om een 20Mp-sensor te hebben als er geen enkele lens is die die goed kan voeden...

Misschien zitten ze binnen 2 jaar wel volledig ingebouwd in je GSM met wisselbare lens
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Dan zal ik toch nog maar wat wachten zeker.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

Originally posted by Cois
        Dan zal ik toch nog maar wat wachten zeker.
        Zou ik niet doen. Ondertussen zou ik iets kopebn zodat al die ongelooflijke momenten niet voorbij zijn zonder herinnering. Tegen dan kan je weer het nieuwste kopen of wachten tot het nog verbetert
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

over 2 jaar zal je camera en je gsm samen met je organizor, rondom je pols zitten, dan kan je misschien ook nog het uur weten ok !!

toerist
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Originally posted by toerist
            over 2 jaar zal je camera en je gsm samen met je organizor, rondom je pols zitten, dan kan je misschien ook nog het uur weten ok !!

toerist
            Dat zou een ramp worden want ik weiger al enkele jaren nog een uurwerk te dragen. (ik kan eventueel toch zien hoe laat het is op mijn gsm )
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Maar neen, binnen enkel jaren knipperen we met onze ogen en zenden deze beelden via gedachtenstromen naar al onze vrienden.....
              Voor het printen moet ik nog een oplossing vinden, misschien met een blauw tandje
              Lijn
              lijn
              canon eos 350d

Comment

Originally posted by Rutger
                Hallo allemaal,

Wat denken jullie dat binnen een paar jaar nog een digitale camera zal zijn? Hoeveel MP zal hij hebben enz?

Gaan ze dan ook veel minder kosten na een bepaalde tijd?

Wou dit even weten, aangezien ik binnen 2 jaar vakantiejob mag doen, en misschien nadenken over een echt professionele camera ...

Groetjes en bedankt!
                Rutger

Comment

Originally posted by katelijn
                  Maar neen, binnen enkel jaren knipperen we met onze ogen en zenden deze beelden via gedachtenstromen naar al onze vrienden.....
                  Voor het printen moet ik nog een oplossing vinden, misschien met een blauw tandje
                  Lijn
                  Aha! Nog een volgeling van onze vriend Harald Bl#507;tand = Blaatand (een A met een bolleke erop, maar dat pakt hier blijkbaar niet. Wat moeten onze Scandinavische BD'ers nu aanvangen?

Comment

De prijs zal zeker dalen, ofwel meer waar voor uw geld juist zoals het met computers het geval was, mijne eerste PC (XT met 2 floppys) koste 50.000 Bf, dezelfde prijs als nu.
                    De kwaliteit van de foto's zal er ook wel op vooruit gaan, maar de kwaliteit van het toestel in zijn geheel zal wel wat minder zijn, m.a.w. kortere houdbaarheidsdatum.Vergelijk maar eens HD's en CD-Roms van nu t.o.v. 5 jaar geleden.
                    Wie echt langdurige kwaliteit wil hebben in de toekomst zal hard moeten zoeken, maar ja we leven in een consumptiemaatschappij
                    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Working...
                    X