Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 - uit assortiment

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D700 - uit assortiment

    Bij Rubens onder de 1700 euro?
    Op website 1799 of 1929 euro. Dat is er toch boven?
    Of heb je een andere prijs als je binnenwandelt?
    Tja , ik kan het ook niet verklaren, de 29ste stond hij onder de 1700€ bij hen, bij Bastiaens staat hij nu nog steeds (pas gekeken) 1689€.

    mvg Jozef
    D800 en een goed glasservies

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D700 - uit assortiment

      denk dat ie ook onder de 1700 staat bij cameraNu.nl

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D700 - uit assortiment

        Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
        denk dat ie ook onder de 1700 staat bij cameraNu.nl
        Toch niet... 1.749,00 om precies te zijn.

        Comment


        • #19
          Re: Nikon D700 - uit assortiment

          Dan hebben ze de prijs weer opgeschroeft was zeker alleen maar voor de dagen

          Comment


          • #20
            Re: Nikon D700 - uit assortiment

            er werd ook gespeculeerd dat ze de d700 naast de d800(?) zouden aanbieden een tijdje omdat het zo"n populair model is...


            nikon geeft meestal nieuws over nieuwe camera's in februari dus... maart april pas de camera...
            dan nog paar maand tot de prijs correct wordt... is het al eindejaar 2011

            ik kocht me vorige maand in ieder geval de d700 en wat de 800 ook wordt, ik zal geen spijt hebben van mijn aankoop... hij doet alles wat ik hoopte en meer
            www.aeri-photography.be

            Comment


            • #21
              Re: Nikon D700 - uit assortiment

              Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
              Dan hebben ze de prijs weer opgeschroeft was zeker alleen maar voor de dagen
              Was mij nog niet opgevallen, maar kan goed zijn... de prijzen schommelen tegenwoordig bijna elke dag.

              Comment


              • #22
                Re: Nikon D700 - uit assortiment

                Ik verwacht toch zeker dit jaar nog een aankondiging ivm met de D700 vervanger.
                Laten we het voorlopig D800 noemen (tot we de uiteindelijke naam weten...)

                My guess is is 2011 is Nikon's Megapixel jump year:

                D800 met 24Mp (zomer 2011 ? , prijs +-3000€ ? )
                (doortrekken van de top naar niveau lager D3X --> D800, ISO performance +-1 stop beter dan D7000 )

                D4(x) met 32 Mp
                (2x APS-C 16Mp = FF 32 + some sensor en ISO improvement/optimalisatie tov D7000 sensor)
                www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon D700 - uit assortiment

                  klinkt goed...
                  Nikon

                  Comment


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Paul C
                    Ik verwacht toch zeker dit jaar nog een aankondiging ivm met de D700 vervanger.
                    Laten we het voorlopig D800 noemen (tot we de uiteindelijke naam weten...)

                    My guess is is 2011 is Nikon's Megapixel jump year:

                    D800 met 24Mp (zomer 2011 ? , prijs +-3000€ ? )
                    (doortrekken van de top naar niveau lager D3X --> D800, ISO performance +-1 stop beter dan D7000 )

                    D4(x) met 32 Mp
                    (2x APS-C 16Mp = FF 32 + some sensor en ISO improvement/optimalisatie tov D7000 sensor)
                    Miljaar, Paul C, je zou er wel eens dichter kunnen bij zijn dan je mss. vermoedt (of je vertelt niet alles dat je weet ;-).
                    De theorie van een D3X in een kleinere Form Factor (en dus: 24MP) heb ik nog gehoord, evenals de timing: tegen de zomer.
                    Dus laat ons zeggen: aankondigen in augustus en eerste exemplaren op de markt tegen september-oktober.
                    Ook de naam zou al een uitgemaakte zaak zijn: D800.

                    Van de D4(x) specs heb ik nog niets gehoord, maar het klinkt logisch, opdat alle nieuwe modellen uit elkaars vaarwater zouden blijven.

                    Alleen de D400 specs dan nog, ik vermoed een souped-up D7000 spec sheet met evt. wat meer MP en vooral een grotere buffer.

                    Admin van Nikonrumors (Peter) denkt ook volgens deze lijnen, maar vreest ervoor dat Nikon niet in staat zal zijn zoveel nieuws snel en in voldoende hoeveelheden op de markt te kunnen zetten. Iets waarvoor ze idd. gekend zijn.
                    Groeten,
                    ShaoLynx

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nikon D700 - uit assortiment

                      D800 = D700 met 24Mp maar met de ruisonderdrukking van de D700.


                      ps
                      Ik zoek mij nog een 2de handse D700 bij. Weet iemand er eentje te koop?
                      patrick@liebens.info
                      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nikon D700 - uit assortiment

                        Als een cameratype aan vervanging toe is , zie al verschillende speculaties over de opvolging ,niemand weet dat denk nikon zal het niet komen vertellen aan ons leden van BD , ik vind al die speculaties ferm overdreven , we zullen het wel zien

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nikon D700 - uit assortiment

                          de 800 wordt door nikon rumours pas tegen de zomer verwacht...

                          tijdens de nikon persconferentie verwachten ze geen high level DSLR... wel zouden alle modellen (90, 300 en 700) vervangen worden voor het einde van dit jaar.
                          www.aeri-photography.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nikon D700 - uit assortiment

                            Dus dat word tegen het einde van het jaar

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nikon D700 - uit assortiment

                              id en dus pas tegen feb maart aanvaardbare prijzen
                              www.aeri-photography.be

                              Comment

                              Working...
                              X