Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ter info voor de Sony en Canon bezitters.<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
http://www.outbackphoto.com/reviews/equipment/sony_f828/sony_f828.html
Wie vergelijkt er nu een 300d en een 828? de 828 is een all-in camera, leuk zoals ie is, maar voor een slr gebruiker blijft het een
mager beestje, met weinig toekomstmogelijkheden.
Net zoals de typische 828 koper zal oordelen, dat ie een betere prijskwaliteit zal hebben, en geen gedoe met lenzen, stof, nabewerking en dergelijke zal hebben.
Ps, die noise, is killing it, voor mij persoonlijk ook. Ik ben echt verschoten hoe slecht een camera nog kan zijn in deze tijd!!! En dat ze me niet afkomen, dat je het niet ziet op prints, want 99% van de fotos worden meer op het scherm dan op papier bekeken, en ik zie daar wel degelijk de ruis, een scherm is minder vergevingsgezind dan een afdruk op papier.
En die Carl-Zeiss 2.0 lens word ook enorm overroepen, de CA die je daar zie, man man, canon heeft dat ook bij bepaalde consumerlenzen, ik spreek van de typische cola-bottles ,en dan spreekt men er schande van!!
En over een lcd zoeker kunnen we ook nog wel een boompje opzetten!!
Comment