Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 60D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 60D

dat uitklapschermpje is best handig maar niet voor kinderen of sport, dan ben je het moment kwijt door de ontspanvertraging bij live vieuw
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Na veel wikken en wegen, internetsites afschuimen, vragen enz...heb ik besloten om me een canon EOS 5D MKII aan te schaffen. Dus dit probleem is opgelost, het wordt een 5D

Maar het volgende nu: nu heb ik gezien dat er 5D's te koop zijn (ik weet niet of ik de winkel mag vermelden) 'uit een witte doos'. Mijn vraag is nu: zijn dit herstelde toestellen? Of komen die werkelijk uit een kit en zijn ze splinternieuw?

Comment

Waarom beginnen over een lichte camera i.v.m. hanteerbaarheid en dan een grote zware camera kopen waar ook grote , zware lenzen op moeten?
        Ik noem dat minimaal raar en denk er het mijne van....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon Bekijk bericht
          Waarom beginnen over een lichte camera i.v.m. hanteerbaarheid en dan een grote zware camera kopen waar ook grote , zware lenzen op moeten?
          Ik noem dat minimaal raar en denk er het mijne van....
          Moeten? Er moet helemaal niks.
          Je kan ervoor "kiezen" om zware zoomlenzen op een 5D te zetten, maar je kan ook "kiezen" om een fantastische, maar lichtere, prime erop te zetten (of kiezen voor een relatief lichte 17-40L).
          Net zoals je kan kiezen om met een rugzak vol lenzen rond te lopen, of kan kiezen met één brandpuntsafstand op pad te gaan.

Keuze genoeg, voor elk wat wils, maar niks van "moeten".

@ Lady Hawk: http://forum.belgiumdigital.com/f9/c...os-351330.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
            Moeten? Er moet helemaal niks.
            Je kan ervoor "kiezen" om zware zoomlenzen op een 5D te zetten, maar je kan ook "kiezen" om een fantastische, maar lichtere, prime erop te zetten (of kiezen voor een relatief lichte 17-40L).
            Net zoals je kan kiezen om met een rugzak vol lenzen rond te lopen, of kan kiezen met één brandpuntsafstand op pad te gaan.

Keuze genoeg, voor elk wat wils, maar niks van "moeten".

@ Lady Hawk: http://forum.belgiumdigital.com/f9/c...os-351330.html

Wijsneus.
            Het valt niet te loochenen dat lenzen voor fullfame IN HET ALGEMEEN groter en zwaarder zijn dan die speciaal voor crop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lady Hawk Bekijk bericht
              Na veel wikken en wegen, internetsites afschuimen, vragen enz...heb ik besloten om me een canon EOS 5D MKII aan te schaffen. Dus dit probleem is opgelost, het wordt een 5D

Maar het volgende nu: nu heb ik gezien dat er 5D's te koop zijn (ik weet niet of ik de winkel mag vermelden) 'uit een witte doos'. Mijn vraag is nu: zijn dit herstelde toestellen? Of komen die werkelijk uit een kit en zijn ze splinternieuw?
              Je mag ervan uitgaan dat witte dozen uiteengehaalde kits zijn, eventueel grijze import.
              Maar dikwijls gaat enkel de lens in een witte doos apart en blijft de body in de originele doos.
              Veel discounters doen het, ik heb nog nooit andere gekocht.

Veel plezier

Comment

op mijn cropcamera staat enkel L-glas om de kwaliteit mij aangeraden door dit forum en nog steeds geen spijt van .

Comment

Working...
                X