Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony F828 al te koop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Misschien nog eens proberen te kijken op de site, aan de website zelf ligt. Ik heb vanmorgen ook last gehad tijdens het uploaden. Nu werkt alles weer normaal. Dus wie weet. Mocht je het niet lukken, dan wil ik het volledige formaat wel naar je email opsturen, het is wel bijna 5 mb groot...
    U zegt het maar.
    Zijn er misschien andere koekeloerers die ook last hebben met de toegangelijkheid van fles 1
    Nikon D5000, AF-S 18-55mm VR

Comment

Originally posted by arbu
      Misschien nog eens proberen te kijken op de site, aan de website zelf ligt. Ik heb vanmorgen ook last gehad tijdens het uploaden. Nu werkt alles weer normaal. Dus wie weet. Mocht je het niet lukken, dan wil ik het volledige formaat wel naar je email opsturen, het is wel bijna 5 mb groot...
      U zegt het maar.
      Zijn er misschien andere koekeloerers die ook last hebben met de toegangelijkheid van fles 1
      Ik kan beide flessen zien.
      BD0252BE

Comment

Ik heb nog wat extra plaatjes bij toegevoegd op de website. Het plaatje met titel "verkeer" zie je de beruchte CA. Zelf vind ik het wel meevallen, het kan ook aan mij liggen, want de foto zelf is ook niet zo scherp.
        Nikon D5000, AF-S 18-55mm VR

Comment

Ik denk niet dat het mogelijk is om CA op een onscherpe foto te beoordelen. De CA kan dan, door de onscherpte, verhoogd worden of vervagen.

Wat me wel opvalt, is dat er een rode schijn over de foto is. Ik denk dat best het rood kanaal een beetje verminderd wordt via PS of zo.

Juist mijne cent, zoals ze dat in de US zeggen
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
          X