Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nikon kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe nikon kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
    zelfde censor
    ik denk dat TS wil fotograferen, maar het zou kunnen dat hij hem wil gebruiken voor een volkstelling.

    Ik zou de D50 vanwege de ontbrekende interne focusmotor een achteruitgang noemen. Ik had op mijn D50 twee AF-D lenzen, en dat lcd scherm bovenop de camera zou ik nooit willen missen.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe nikon kopen

      Koop gerust de D7000, is nog goedkoper dan de D300s en geeft betere resultaten bij hogere iso

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe nikon kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
        Koop gerust de D7000, is nog goedkoper dan de D300s en geeft betere resultaten bij hogere iso
        Laat even een berichtje achter als er een D7000 te koop is voor ongeveer 500 Euro, dan vervang ik mijn D90 gelijk
        Voor het genoemde bedrag kun je op dit moment het beste een D90 aanschaffen (zul je nog ietsjes moeten doorsparen) als vervanging van de D50...
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe nikon kopen

          Voor 609 euro heb je een D90 nieuw

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe nikon kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
            Ik zou de D50 vanwege de ontbrekende interne focusmotor een achteruitgang noemen.
            Je zal wel de D5000 bedoelen zeker? Verwarrend hoor!

            @tom034
            Ik ben destijds ook met een D50 gestart. De D90 lijkt mij de ideale opvolger, bovendien is die momenteel aan zeer interessante prijzen te verkrijgen!
            Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
            Fujifilm X100V - Sony RX100M3

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe nikon kopen

              ik denk het ook , want de D50 had een interne AF motor
              Last edited by koen1950; 18 januari 2011, 12:33.

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe nikon kopen

                Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                ik denk het ook , want de D50 had een interne AF motor
                Ja inderdaad.Ik heb een tamron 70-300 zonder af motor in de lens en die werkt perfect op de d50,weliswaar traag...

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe nikon kopen

                  hey,
                  Ik ben juist overgeschakeld van D5000 naar D90 en heb er nog geen seconde spijt van!
                  Kijk zeker hier eens bij BD voor een D90, ene Jasper verkoopt zijn D90 van 3 maanden oud voor 600 € wegens overschakeling naar D700. ( je kan nog onderhandelen voor de prijs, denk ik)!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nieuwe nikon kopen

                    persoonlijk zou ik effe doorsparen!! en de d7000 kopen!
                    als je voor ijshockey gaat, dan zal het met een d90 nipt worden!
                    iso 1600 is in sommige gevallen niet echt meer bruikbaar te noemen!
                    D7000 daarintegen
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nieuwe nikon kopen

                      Ik heb zojuist gezien dat de D5000 in solden staat bij media markt...
                      Iemand die mij kan zeggen wat de verschillen zijn met een D90 en D5000?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nieuwe nikon kopen

                        Beterkoop dan hier ; http://www.cameranu.nl/artikel/42183...5000_Body.html

                        D5000 heeft géén interne scherpstelmotor
                        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                        BD1614BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nieuwe nikon kopen

                          D90 heeft een AF motor in de camera dus kan je veel meer objectieven gebruiken en ook goedkoper dan de AFS lenzen ook heeft de D90 mogelijkheid om te filmen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nieuwe nikon kopen

                            ok , na lang rond zoeken kom ik tot 3 toestellen...
                            de nikon D90 , D5000 of de D3100

                            Graag een paar meningen want nu zit ik vast

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nieuwe nikon kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door tom034 Bekijk bericht
                              ok , na lang rond zoeken kom ik tot 3 toestellen...
                              de nikon D90 , D5000 of de D3100

                              Graag een paar meningen want nu zit ik vast
                              Ik zou zonder twijfel de D90 nemen.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nieuwe nikon kopen

                                alleen al voor de ingebouwde AF-motor en de meerdere knopjes om instellingen sneller te veranderen zou ik de D90 nemen!
                                Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

                                Comment

                                Working...
                                X