Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
quote :
"Overall the image quality is very good with well saturated colors and good dynamic range. I saw little to none of the usual chromatic aberration problems (purple fringing) experienced with other cameras. A properly matched lens and imager is key to avoiding the dreaded purple fringe effect and Minolta seems to have achieved this on the F300."
Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8
Tja, die aanbieding heeft me ook aan het twijfelen gezet.
Eigenlijk wou ik een Nikon Coolpix 4300 aanschaffen maar de prijs van die f300 is toch wel heel verleidelijk...
Tot vrijdag in de makro!
Ik vraag mij af of iemand deze Minolta Dimage F 300 op de kop heeft kunnen tikken in een van de Makrovestigingen.De prijs van deze aanbieding is zo onwaarschijnlijk laag...!Ik ben er in elk geval niet in geslaagd ook maar een glimp van dit toestel op te vangen!?
Comment