Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel kiezen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk toestel kiezen?

Ik ben nog een amateur wat betreft digitale fotografie en zou me graag een toestel aanschaffen tss 400 à 500 euro.
    Momenteel twijfel ik tussen een Canon Digital Ixus 400 en een Nikon Coolpix 4300?
    Daarnet zag ik ook een aanbieding voor een Minolta Dimage F300, normale prijs €490 maar in promotie €249.
    Kunnen jullie me helpen?
    Thanks!Floke

ja, heb dit ook zien staan, ik wou deze week (eindelijk) een S414
    kopen, maar ik twijfel weeral ( de F300 5MP-3X Zoom en de S414 4MP-4XZoom )

toerist
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Originally posted by toerist
      ja, heb dit ook zien staan, ik wou deze week (eindelijk) een S414
      kopen, maar ik twijfel weeral ( de F300 5MP-3X Zoom en de S414 4MP-4XZoom )

toerist
      Is Minolta wel een goede keuze in vergelijking met Nikon of Canon.De prijs is wel interessant maar ik vrees voor de kwaliteit...

Comment

ik heb een f 200 en ik ben er heeel erg tevreden over.

Comment

Originally posted by nico
          ik heb een f 200 en ik ben er heeel erg tevreden over.
          Wat doe je zoal met je f 200? Druk je ook zelf foto's af (A4?)? Heb je het toestel al lang, al problemen mee gehad?

Comment

nog geen enkel probleem mee gehad en ivm afdrukken is een a4 formaat geen enkel probleem.voor mij is hij heel gemakkelijk klein (gemakkelijk bij je te houden).enkel jammer van de lens 3x.maar voor de prijs is het een heel goede koop.ik heb het me nog geen enkel moment beklaagd,zeker niet.

Comment

Working...
            X