Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 450 <--> Canon/Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony Alpha 450 &lt;--&gt; Canon/Nikon

    Het is misschien groter, maar hoeveel van die zaken ga jij echt kopen?

    Als er 1000 Nikon dingen verkrijgbaar zijn, maar je koopt er bijna niks van... Wat van voordeel heb je dan
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #17
      Re: Sony Alpha 450 &lt;--&gt; Canon/Nikon

      Oorspronkelijk geplaatst door Tiësto(m) Bekijk bericht
      T aanbod aan Nikon en Canon stuff is op bvb Marktplaats.nl wel veel groter dan Sony spul
      Maar daarom niet beter, en zoals gezegd: ik heb altijd al gevonden wat ik zocht, binnen de paar maand en tegen heel normale prijzen (en ik heb al wel redelijk wat verschillende lenzen (en bodies) gehad hoor; iets meer dan de gemiddelde BD-er zou ik denken ).
      Hoe dan ook, als je je beter voelt met Nikon-spul moet je dat natuurlijk kopen hé. Enkel de redenen die sommigen opgeven om een of ander merk de hemel in te prijzen of een ander merk naar beneden te halen, houden totaal geen steek. Da's het enige waar ik af en toe een antwoord op geef, en voor de rest doet ieder gewoon zijn ding hé ...
      Last edited by K-2; 10 januari 2011, 23:12.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #18
        Re: Sony Alpha 450 &lt;--&gt; Canon/Nikon

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Maar daarom niet beter, en zoals gezegd: ik heb altijd al gevonden wat ik zocht, binnen de paar maand en tegen heel normale prijzen (en ik heb al wel redelijk wat verschillende lenzen (en bodies) gehad hoor; iets meer dan de gemiddelde BD-er zou ik denken ).
        Hoe dan ook, als je je beter voelt met Nikon-spul moet je dat natuurlijk kopen hé. Enkel de redenen die sommigen opgeven om een of ander merk de hemel in te prijzen of een ander merk naar beneden te halen, houden totaal geen steek. Da's het enige waar ik af en toe een antwoord op geef, en voor de rest doet ieder gewoon zijn ding hé ...
        voor mij was het grotere aanbod ook geen reden. ik heb van Sony ook altijd gevonden wat ik zocht...

        voor mij was het gewoon, de A450 kon ik goed verkopen en de D90 ligt me beter/steviger in de hand (enkele keren de D90 van mn schoonbroer gebruikt), en ik moest ni veel bijleggen, dus de keuze was snel gemaakt.
        De aankoop van mijn a450 was een beetje "ondoordacht", mss had ik beter de a200 met al mn spul verkocht ipv alleen de camera, maarja....

        Sony is zeker ni slecht hoor, da zul je me nooit horen zeggen, heb er nog steeds een compactje van (DSC-H3) en daar heeft mn vrouw nog steeds veel plezier van...
        Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

        Comment


        • #19
          Re: Sony Alpha 450 &lt;--&gt; Canon/Nikon

          Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
          Het is misschien groter, maar hoeveel van die zaken ga jij echt kopen?

          Als er 1000 Nikon dingen verkrijgbaar zijn, maar je koopt er bijna niks van... Wat van voordeel heb je dan
          hier heb je wel gelijk in, maar k zeg maar wat, je zoekt de 50mm 1.8 dan heb je bij Nikon meer van deze lensjes die te koop staan dan bij een bep lens van Sony. Je keuze is groter, dus je kan een beetje "vergelijken" en de beste eruit kiezen. Bij Sony heb je dit minder, je kan wel vergelijken maar uit minder dezelfde...
          Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

          Comment

          Working...
          X