Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs canon body's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: prijs canon body's

In navolging van mijn vorige post, viel het me op dat recent verschillende winkels in Nederland de prijs van de 5D mark II hebben opgetrokken. De winkels die nog steeds een lage prijs aanbieden, hebben hem niet meer in voorraad (opvallend). Ook in België heb ik (beperkt) een stijging waargenomen, nergens een daling.
    Na contact met een Nederlandse winkel kreeg ik het antwoord dat de prijzen zullen stijgen wegens duurdere import.
    Ik vermoed dat dit in het verlengde is van de officiële mededeling dat Canon de lenzen duurder aan de winkels aanbiedt vanaf 1 februari.
    Indien deze speculatie correct is, betreur ik de prijsevolutie aangezien technologie vaak goedkoper wordt met de ouderdom in de audio-visuele markt. De 5D staat al heel lang op hetzelfde prijsniveau. Een beperkte daling in prijs zou wenselijk zijn, doch canon is een grote speler die uiteraard hun kwaliteitsbeest (5d) zo lang en veel mogelijk laat opbrengen. Het is en blijft uiteraard een hoogwaardig toestel, zelfs na meer dan twee jaar ouderdom.
    Geen nieuwe ontwikkelingen voor de mark III, wellicht einde 2011 op de markt.

Comment

vandaag bij redcoon de 7D voor 90€ goedkoper zien staan dan in konijn. lijkt me een zeer scherpe prijs, maar commentaren op redcoon zijn nogal uiteenlopend...

iemand ervaring met dienst na verkoop?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        U hebt Uw keuze tussen deze twee toestellen ( 60D <==> 7D ) gebaseerd op een draaibaar schermpje, hmmmm....

grts
        Sieg
        niet enkel op dat schermpje natuurlijk. Ook de prijs en wat ik er al dan niet meer voor heb met de 7D. Uiteindelijk was voor mij de conclusie dat het extra's dat de 7D me bood voor mij niet echt relevant was en dat dat draaibaar schermpje daarentegen wel verdomd praktisch is in bepaalde omstandigheden.
        Voor iemand anders kan dat natuurlijk anders uitpakken.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ik was vandaag net van plan een Canon 5D Mark II aan te schaffen bij Foto Rubens in Wilrijk.
          Blijkt nu dat daar de prijs (sinds vorige week) met €130 gestegen is...en ik had hem niet besteld..
          Heb de website van foto Konijnenberg en Art&Craft al bekeken en zie bij eerstgenoemde ook een serieuze prijsstijging..
          Iemand een idee welke winkel(s) momenteel nog met de laagste prijs zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Saga3nanna1supi Bekijk bericht
            ........
            Iemand een idee welke winkel(s) momenteel nog met de laagste prijs zitten?
            in Nederland:

Canon EOS 5D Mark II Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt, Bouk!
              Maar ik denk niet dat €40 verschil de moeite is om naar Holland te rijden...
              Als beginner was ik hélemaal niet op de hoogte van de prijsstijgingen en heb te lang de kat uit de boom gekeken..
              1 week & €110 (had me misrekend) verschil, economie is soms écht een spelbreker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Saga3nanna1supi Bekijk bericht
                Bedankt, Bouk!
                Maar ik denk niet dat €40 verschil de moeite is om naar Holland te rijden...
                Holland is erg mooi hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X