Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs canon body's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: prijs canon body's

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Er wordt gesproken dat de mark 3 zich meer in het veld van de 1Ds zal begeven en dat een toekomstige 1Ds zich 'nog' groter gaat profileren.
    Hmm... als de prijs zich dan ook meer in het veld van de 1Ds zal bevinden zal de 5D III voor veel mensen niet meer interessant of haalbaar zijn......
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Hmm... als de prijs zich dan ook meer in het veld van de 1Ds zal bevinden zal de 5D III voor veel mensen niet meer interessant of haalbaar zijn......
      In hoeveel verschilt de 550D zich nog met de xxD? Als het dan werkelijk op superieur zijn aankomt?
      De release van de 7D zal daar ook wel voor iets tussen zitten zeker? (5D professionelere profileren met de 7D als brug daartussen)
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

amai, nu al 90€ duurder, pfff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
          amai, nu al 90€ duurder, pfff
          Ik heb het daarjuist ook gemerkt. En dit amper op een week tijd .

Maar zoals ik al heb vermeld : what goes up, must come down.
          Maar als je nu een nieuw toestel wilt aankopen, heb je daar niet veel aan natuurlijk.
          Maar het is inderdaad een ferme prijsverhoging.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

ik weet 1 ding... met fotografie en golf als hobby's heb ik niet echt geweldig gekozen...
            5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Tja, de solden zijn voorbij hé. Eindejaar kopen de mensen veel, ook fotomateriaal, en het lijkt me dat er dan meer kortingen zijn.

Ik viel vorig jaar ook om toen ik mijn aankopen deed in januari. Dit jaar slimmer geworden en alles in december gekocht en meteen gebruikt tijdens de feestdagen

Misschien moeten we een tread openen en een jaar lang prijzen noteren van enkele refentietoestellen/lenzen?? Dat zou iets wetenschappelijker zijn
              Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

Comment

hoezo, zijn de golfballen ook aan het stijgen dan ?
                Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

nee, maar ik ben nog genen tiger woods dus ik slaag op 18 holes gemakkelijk 5 ballen verloren + lidgeld + greenfee... zucht... jaar is nog niet deftig begonnen en ben al 6000€ kwijt
                  5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
                    nee, maar ik ben nog genen tiger woods dus ik slaag op 18 holes gemakkelijk 5 ballen verloren + lidgeld + greenfee... zucht... jaar is nog niet deftig begonnen en ben al 6000€ kwijt
                    Ja ... der zegt ook niemand dat gij moet gaan golfen hé, het lijkt me eerder een luxe probleem. Iedereen is vrij, maar niet komen klagen als het veel kost hé.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

weet ik wel
                      trouwens... golf is minder duur dan je zou denken. Zelfs minder dan 1/7 van dat budget dat ik hierboven vermelde. Doe het ook omdat ik door mijn werk af en toe is moet gaan spelen met klanten..... januari is gewoon zo'n maand waarin alles samen komt

Comment

kzal nog snel mijne 7d dan moeten bestellen
                        Canon Eos 7D En 10D katz-eye, tokina 12-24mm F4, Canon 24-70mm f2.8L usm, canon 75-300 USM. EF 50mm f1.8,
                        canon 70-200 F2.8, canon 100mm macro F2.8, Speedlite 430EXII.., EF 28mm f2.8(te koop),

Comment

Da van die prijzen noteren lijkt me een goed idee voor de forumleiding hier.
                          Mss besta al dergelijke software die ze mee op de site kunnen installeren beetje zoals wat ze op tweakers.net doen met computerprijzen.

Comment

ik vond de 60D ook vrij goed geprijsd, heb even getwijfeld met de 7D maar het draaibaar scherm heeft me over de streep gehaald.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                              ik vond de 60D ook vrij goed geprijsd, heb even getwijfeld met de 7D maar het draaibaar scherm heeft me over de streep gehaald.
                              U hebt Uw keuze tussen deze twee toestellen ( 60D <==> 7D ) gebaseerd op een draaibaar schermpje, hmmmm....

grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

De 5d III 'zou' inderdaad pas kwartaal vier van 2011 komen, aldus de recentste berichten, en deze lijken meer en meer op te duiken. Maar zekerheid is er nooit.

De prijs... die is van de 5d al geruime tijd (half jaartje) redelijk stabiel. Zelf ga ik ook de 5d II kopen, ofwel nu ofwel binnen een tweetal maanden... (in april heb ik hem zeker nodig, m'n reservebody 20d is versleten).

Ik hou alle prijzen van de 5d dagelijks in 't oog. Als ik een prijsverschil zie (wat al geruime tijd niet zo is), dan trek ik m'n besluit. Wachten op de mark III doe ik niet. De specs zijn niet overtuigend om 500 euro extra neer te tellen. De mark II is nu al een supertoestel en meer heb ik niet nodig. Ik heb ook een 5d (mark I), en wil niets anders meer. De kwaliteit is echt bijzonder goed.

Bij tweakers of http://www.canonpricewatch.com/produ...-II-price.html kan je zo'n prijsevolutie volgen. Wat vaststaat is dat de lenzen in prijs stijgen, en vanaf 1/2 zullen stijgen, in de USA althans (was een officiële mail van canon naar hun dealers). Ik vermoed dat dit ook bij ons zo zal zijn. Wie een canonlens wilt komen, lijkt het me nu de goede moment.

Voor de body 5d kan je heeeel voorzichtig uit de grafieken afleiden dat periode januari-maart de prijs jaarlijks zakt. Kunnen we daaruit afleiden dat dat ook zo is in 2011? Ik niet, maar hoop het wel

Comment

Working...
                                X