Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vervolg CANON 400D vervangen door 60D, 550D of 7D, maar waar ?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vervolg CANON 400D vervangen door 60D, 550D of 7D, maar waar ?????

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
    gisteren eindelijk de knoop doorgehakt, heb bij Konijnenberg Turnhout me de Canon EOS 7D aangeschaft
    Nu er nog met leren werken
    veel pleziermet je 7D

ik heb maandag men 400D vervangen door de 5DmkII
    menuke is wel effe wennen tov de 400D.

Comment

Foto Rubens Wilrijk : 1299 euro. Ook niet heel ver van Deurne he.

Gisteren naar Konijnenberg geweest en er stond echt enorm veel volk, ms is het bij foto Rubens wel beter.

Grobet is niet echt goedkoop.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        Foto Rubens Wilrijk
        Inderdaad goed adres. Goede service, goede uitleg. En niet ver van huis.
        It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

Comment

Hallo,

Ik koop al mijn spul net over de grens bij Kamera-express.nl
          De goedkoopste! Service geen ervaring mee, maar rechtstreeks opsturen naar fabrikant is natuurlijk de beste oplossing via UPS.

Bij een geschil kan je dan ook direct onderhandelen met de fabrikant, als je op de hoogte bent van de wetgevingen, zijn zij zelfs zeer soepel dat het een fout uit garantie betreft!

groeten
          http://www.flickr.com/photos/MacObsession
          http://www.macobsession.be

Comment

vorige reacties vergeten
            iedereen bedankt vr de info's

Johan,
            wij waren er gisteren middag rond 14.30 inderdaad veel volk, maar er hadden blijkbaar ook veel afgehaakt de nummers gingen goed vooruit
            bij konijnenberg 1199 € vond wel de moeite om tot daar te rijden, goei ontvangst en uitleg gehad, had een vergelijking met de 60D gevraagd aan de verkoper en heeft totaal niets opgedrongen, als het aan hem lag was de 60 D ook goed, enkel dat ik misschien binnen een jaar of 2 dan toch weer zou willen upgraten.

Kjell_vh
            veel plezier met je nieuw speeltje 5DmkII das nog eens ne stap verder, dat vindt ik persoonlijk vr mij iets teveel van het goede

MacObsession
            heb ik ook een gekeken 1174 € + transport 10.50 € = 1184,50 € , het verschil was niet veel ivh met konijnenberg en wou toch nog eens beide toestellen ter hand nemen.

iedereen bedankt vr de reacties en nog veel foto plezier
            groetjes Ingrid

Comment

En wat is het nu geworden ?
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                En wat is het nu geworden ?
                Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                gisteren eindelijk de knoop doorgehakt, heb bij Konijnenberg Turnhout me de Canon EOS 7D aangeschaft
                Nu er nog met leren werken
                De 7D dus...
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Veel succes met je aankoop , wacht vol ongeduld op de resultaten ...
                  grtjes, fabke
                  Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

ja ben ook wel benieuwd wat dat gaat geven!!!! zo een "gekend" persoon zijn ervaring is toch nog even anders dan de naamloze 'reviews' die je leest...
                    veel plezier ermee in elk geval!
                    groetjes
                    hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
                      Veel succes met je aankoop , wacht vol ongeduld op de resultaten ...
                      grtjes, fabke
                      Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                      ja ben ook wel benieuwd wat dat gaat geven!!!! zo een "gekend" persoon zijn ervaring is toch nog even anders dan de naamloze 'reviews' die je leest...
                      veel plezier ermee in elk geval!
                      oei, nu moet ik zeker goed mijn best doen, beide bedankt
                      groetjes Ingrid

Comment

Working...
                      X