Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits: Sigma of Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flits: Sigma of Canon

    Een interessante thread over de verschillende flitsers in combinatie met Canon-bodies...

    http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=005crY

    Greetz
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

  • #2
    Hallo,

    Dank voor de link ... ben een beetje aan het twijfelen om een sigma te kopen ofwel wat langer te sparen en de 550 van canon te kopen ... ben nu in het bezit van een 420 maar ik vind dat deze wat traag herlaad ...

    Groetjes.

    Comment


    • #3
      Ik heb een tijdje zitten twijfelen (heb nu een 380EX), maar bij http://home.tiscali.nl/triplet is de 550 redelijk netjes geprijsd... Dus ben ik maar voor de Canon gegaan, bestelling is vandaag geplaatst (maar rustdag in Nederland als ik het goed heb), dus nog even wachten op levering...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        is die shop te vertrouwen? die 550ex is daar wel heel goedkoop vind ik.
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

        Comment


        • #5
          Ik heb mijn 550EX nieuw gekocht bij foto Crown voor 359€.
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #6
            Corné is absoluut te vertrouwen. Vraag maar eens rond, heel wat BD-ers kopen daar. Hij heeft niet alles, maar hij verkoopt net die dingen waar hij een goede prijs voor kan aanbieden en zeg nu zelf 370 voor een 550EX...

            Ik heb vanmorgen besteld en deze middag al netjes een bevestiging gekregen dat deze binnen de 2 weken geleverd wordt, samen met een 28-135... En dan is het een verlofdag in Nederland vandaag...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              moet je op voorhand betalen of betaal je aan koerier? is nog altijd veel geld voor een flits, maar aangezien ik nogal veel indoor foto's maak denk ik dat ik flits toch maar voorrang ga geven op lenzen...
              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

              Comment


              • #8
                Originally posted by Blord
                Ik heb mijn 550EX nieuw gekocht bij foto Crown voor 359€.
                Heb je misschien de link naar Crown?

                Gr Motordigitaal
                Gr Motordigitaal
                www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

                Comment


                • #9
                  @lapino: je kunt op voorhand betalen, onder rembours, en bij levering (d'er is nog een optie, maar die ben ik vergeten...). Geef maar eens een bestelling in, dan zie je wel...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Kan iemand de link naar foto Crown posten
                    Canon met glas...

                    Comment

                    Working...
                    X