Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Welke bridgecamera heeft dat wel , ik dacht dat hij een compact zocht,die sensor is wel groter dan een gewone compact,en zeker onder de compacts de beste resultaten met de iso
BSI CMOS Processor
Ontwikkeld voor het uitgebreide bereik van 's werelds eerste 30x optische zoom en de hoge prestaties van de BSI CMOS, de geïntegreerde processor breidt foto meningsuiting met innovatieve Motion Panorama, Multi Motion en Pro Low Light mode.
Als hij klein, fijn en in de broekzak moet passen zou ik de volgende 3 zeker bekijken:
(in Costa Rica wil je wss niet met een joekel rondsleuren), en allemaal relatief betaalbaar !
Panasonic TZ8: betaalbaar, 10x optimisch zoom, incl breedhoek en wat filmen
De Fuji HS-10 zou ik idd ook overwegen mocht het 'ietsje' groter mogen zijn, alleen al omwile van de hand-draai-zoom (nieuwe HS-20 wel net aangekondigd ! )
Comment