Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eigenlijk is heel die historisch al gegroeit vanuit het filmtijdperk, men begon met die dx.camera's te maken voor film ,iedere hobbyist fotograaf was daar huiverachtig tegenover en vond dat heel amateuristisch en wou daar zeker niet mee werken ,we zaten natuurlijk met onze reflexcamera's maar in het digitale tijdperk hebben ze ons gedwongen om op dat niveau te werken , we hadden niets te willen of je moest veel poen hebben
@ Koen:
Van de overstap van D80 naar D300S ga je absoluut geen spijt krijgen.
Ik heb deze dit weekend gemaakt en nog geen seconde spijt gehad. Had de D300S in een verlengd weekend in mei al eens gehuurd en sindsdien wist ik absoluut zeker wat mijn kerstkadootje ging worden
Waarom ik persoonlijk de overstap niet maak van DX naar FX.
- Verschil in prijs (het is een blijft een hobby)
- Verder gebruik van mijn bestaande lenzen
- en de cropfactor op DX die toch in mijn geval veel verschil maakt
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
als ik terugblik naar verscheidene merken, dan concludeer ik dat de levenscyclus van een Full Frame camera veel groter is dan van een Crop camera.
Het duurt veel langer voordat ie vervangen wordt door een nieuwer type.
Dus als u wilt wachten op een D800... of D900 enzovoort...
Dan voorspel ik dat u (later, als gij groot bent... ) gaat sterven met de folder in uw hand .
Geniet nú van uw fotografie, nu ligt de wereld nog voor je voeten, niet erop....
Dit statement geldt ook voor anderen, niet alleen voor de topic starter...
Comment