Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help bij aanschaf van een camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Help bij aanschaf van een camera

    Oorspronkelijk geplaatst door Michelled Bekijk bericht
    Wil toch even iedereen bedanken voor de reacties
    Alleen nog de keuze maken uit de 550d of de D90.
    Ik had nog een klein vraagje. In hoeverre kan ik een aankoop via internet vertrouwen ?
    Hoe graag er velen ook zouden willen: die knoop tussen de 550D en de D90 zul je toch
    zelf moeten doorhakken. Denk dat er maar weinigen zijn die beide toestellen bezitten
    en ze uitvoerig getest of vergeleken hebben. Wel hebben er velen de een of de ander
    en heb je dus in beide kampen tevreden gebruikers.
    Gewoon eens naar een winkel gaan, ze eens knuffelen, door de menu's gaan, en zien of
    een van de twee wat vlam in je kan krijgen. Na heel veel gelezen, gewikt en gewogen
    te hebben wist ik heel zeker wat het ging worden tot een ander toestel mijn aandacht
    trok (50D). Ik was alles vergeten wat ik gelezen had en ben ermee naar huis gegaan. En
    nog altijd een zeer tevreden gebruiker.
    Dat was ook de reden dat ik hem daar, ter plaatse, heb gekocht. 200 euro duurder dan
    in internetwinkels (die heus wel te vertrouwen zijn). Maar ja...

    Comment


    • #17
      Re: Help bij aanschaf van een camera

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Hoe graag er velen ook zouden willen: die knoop tussen de 550D en de D90 zul je toch
      zelf moeten doorhakken. Denk dat er maar weinigen zijn die beide toestellen bezitten
      en ze uitvoerig getest of vergeleken hebben. Wel hebben er velen de een of de ander
      en heb je dus in beide kampen tevreden gebruikers.
      Gewoon eens naar een winkel gaan, ze eens knuffelen, door de menu's gaan, en zien of
      een van de twee wat vlam in je kan krijgen. Na heel veel gelezen, gewikt en gewogen
      te hebben wist ik heel zeker wat het ging worden tot een ander toestel mijn aandacht
      trok (50D). Ik was alles vergeten wat ik gelezen had en ben ermee naar huis gegaan. En
      nog altijd een zeer tevreden gebruiker.
      Dat was ook de reden dat ik hem daar, ter plaatse, heb gekocht. 200 euro duurder dan
      in internetwinkels (die heus wel te vertrouwen zijn). Maar ja...
      Jah ik ben ook gaan kijken in de winkel en zit nu bij een ander toestel de D5000
      De D90 vond ik iets te zwaar en robuust, met je camera de ganse dag in de hand ga je het op het einde toch voelen denk ik. En de verkopers wisten mij te vertellen dat de behuizing van Canon dan weer niet zo goed bestand is tegen stof en al de rest, wat daar van werkelijk waar is weet ik dan niet Maar het is idd waar je jezelf goed bij voelt.

      Comment

      Working...
      X