Wat is een 20D met 17-85 IS lens waard?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
huidige waarde 20D
Collapse
X
-
-
Re: huidige waarde 20D
Misschien kun je even kijken op onderstaande link. De prijs hangt ook af van de toestand van het toestel. Ik geef niet meer dan 200 euro voor een 20D zonder lens.
Comment
-
Met computers kun je het niet echt vergelijken. Nieuwe software gebruikt de steeds hogere capaciteit van computers waardoor oude computers na een aantal jaren gewoon te langzaam zijn.
De 20D was bij zijn introductie een mijlpaal. De beeldkwaliteit van crop toestellen is sinds dien niet dramatisch verbeterd. Ik heb met dit toestel prima bruikbare foto's genomen voor brochures. Vandaag lukt dit zelfs beter dan 5 jaar geleden dank zij het enorm verbeterde Photoshop (CS2 --> CS5).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jatich Bekijk berichtWat is een 20D met 17-85 IS lens waard?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jatich Bekijk berichtMet computers kun je het niet echt vergelijken. Nieuwe software gebruikt de steeds hogere capaciteit van computers waardoor oude computers na een aantal jaren gewoon te langzaam zijn.
De 20D was bij zijn introductie een mijlpaal. De beeldkwaliteit van crop toestellen is sinds dien niet dramatisch verbeterd. Ik heb met dit toestel prima bruikbare foto's genomen voor brochures. Vandaag lukt dit zelfs beter dan 5 jaar geleden dank zij het enorm verbeterde Photoshop (CS2 --> CS5).
Een economische waarde van nul wil niet zeggen dat je hem maar gratis weg moet geven ook...het betekent gewoon dat je moet kijken "wat de gek er voor geeft" en op basis daarvan moet kijken of je hem daarvoor weg wil doen of niet. Ik denk, persoonlijk, dat de lens nog meer waarde heeft dan het toestel.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
-
Voor de body, mits in goede staat en niet te veel clicks, denk ik dat je heel blij mag zijn met een bod van 200 Euro. Op Marktplaats.nl zie je relatief veel 20D's te koop staan en 175 Euro was een van de betere biedingen (body met circa 6000 clicks).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon Bekijk berichtGooi hem op een populaire site en vraag om een bod.
Het is gewoon vraag & aanbod
150 tot 200 lijkt me een goede indicatie voor een 20D
Ter referentie: 2 maand geleden vroeg ik 150 EUR voor een flink gebruikte 400D en hij was na een uur verkocht, heb daarna voor 300 een 40D gekocht
Beide toestellen zijn toch nog een stuk dichter qua voorkomen en gebruiksgemak bij de nieuwste modellen
Daarbij zijn het zo'n kleine bedragen, ga jij je voor 25 EUR laten kennen ?
PS: 125-150 EUR voor de lens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Daarbij zijn het zo'n kleine bedragen, ga jij je voor 25 EUR laten kennen ?
Wat heb ik ermee te maken?
Comment
Comment