Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Neenee, ik wil Nikon niet afkraken, hè...
Ik kan er gewoon niet aan doen. Ik heb er nog niet mee gewerkt dus ik kan en mag dat niet beoordelen. Ik heb eigenlijk ook nog nooit met een Canon gewerkt, dus... Ik kan ze niet vergelijken.
Nja... Ik zal dan wel zien, het is pas in Maart, hè. :-)
I've never been cool and I don't care. - Celine Dion
Ja... Sportpaleis weet het zelf niet. Die informatie ontvangen ze pas een paar dagen voor de show begint.
vergeet het maar om met een dslr binnen te geraken op grotere concerten.
ik doe al jaren security oa marktrock, maanrock.
vroeger meer dan genoeg in de AB gewerkt, Vorst National, sportpaleis,enzo...
enkel op de gratis festivals kan je ongestoord uwe dslr meenemen (als je er ooit eentje zou kopen tenminste)
zoals ik al zei,
vergeet het maar dat je bij de grotere concerten en artisten binnen geraakt voorbij de security met een dslr
betaald of niet betaald
zonder perspas geraakt je daar niet binnen met een spiegelreflex camera
dan mag je nog een 1d bij hebben of een D3X
zonder perspas zal je daar niet mee binnen geraken
en als dat toch lukt en ze zien je daarmee foto's maken kan het nog goed zijn dat je uw toestel daar mag laten voor een tijdje
en kom nu niet af, dat is mijn toestel blablabla
als er op de kaarten staat geen foto's maken dat is dat geen foto's maken
daar heb je weinig tegen in te brengen
lees al maar eens de faq door het sportpaleis
Uiteraard, daar hebt u gelijk in.
Maar ik heb nog niks specifiek zien staan van foto's. Zal wel zien als ik de kaarten heb.
Ik was een beetje verward met uw zin: "Enkel op gratis concerten kan je het vergeten."
enkel op gratis concerten kan je uw dslr meenemen zonder specifieke perspas(als je er ooit eentje zoekt te kopen)
en als je 1munuut google gebruikt dan vind je direct de faq ivm het sportpaleis wat men daar heeft als regels van foto's te maken
Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met flessen, blikjes, alcohol, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk en voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Betreding van de zaal impliceert instemming met mogelijke aftasting. Alleen wegwerpcamera’s zonder flits en gsm’s uitgerust met een fotofunctie worden gedoogd. Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd, tenzij anders bepaald door de organisator.
Dat staat er.
I've never been cool and I don't care. - Celine Dion
Comment