Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp bij nieuwe camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hulp bij nieuwe camera

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
    De 7D twee sensoren????
    Ja je neemt iedere keer ook een zelfportret.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Ja beste man, je ziet dat je niet naar het theater hoeft om te kunnen lachen.
      Ik lig inderdaad wel even helemaal dubbel nu...

@superdaantje: Maar dan nog...één beeldprocessor...twee beeldprocessoren...nu niet direct dé reden om voor de ene of de andere te kiezen...de 550D een baby 7D noemen komt ook nogal komisch op me over....is een 7D dan een baby 1D? Aangezien ze allen door Canon worden gemaakt is het nogal wiedes dat er overeenkomsten zijn en ze bepaalde onderdelen/technieken delen.
      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Bij deze zou ik gaan voor een 50D (de prijs is nu heel gunstig) en als ik nog wat euronen
        over had zou ik de kitlens vervangen door bijvoorbeeld een Tamron 17-50 2.8.

Comment

Nou, ik ben vandaag afgereisd naar Saturn en na een gesprek met iemand van Canon die daar stond te demonstereren heb ik dan uiteindelijk de Canon EOS 7D mee naar huis genomen (met dank aan mijn ouders, natuurlijk)

We hebben hem nog eens vergeleken met 60D en 550D en met de combinatie van welke eigenschappen ik het belangrijkste vind heb ik de 7D gekozen! Een camera die goed in de hand ligt trouwens, vooral in vergelijking met 400D! Laat ons hopen dat het optimisme van "de Canon-man" gegrond was.

Allemaal bedankt voor de meningen en commentaren! En nu ga ik eens effe mijn nieuwe camera uittesten.
          groetjes

Comment

Working...
          X