Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7d update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 7d update

Beste

zal er binnenkort naar waarschijnlijkheid een update van de 7D verschijnen? Ik ben van plan een 7D aan te schaffen, en zou wel willen weten of er geruchten zijn of er eentje gaat verschijnen binnenkort of niet...
    als ik het net mag geloven dan is de kans groot dat er een mark 2 versie komt ergens in de eerste helft van 2011.

klopt dit?
    Nikon D60

Re: Canon 7d update

Er gaat binnenkort een update verschijnen, dat is het goede deel van het bericht het slechte deel is, dat ik geen idee heb wat 'binnenkort' is en mijn kristallenbol is ook niet opgepoest.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Dat zal dus wel een 7D zijn met beweegbaar LCD'tje i.m.o..
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Yep, ik zit met hetzelfde probleem... ben van plan om mijn 50D te vervangen door een
        7D maar ik vrees een beetje dat ik dan na een paar maanden alweer een verouderd model heb.

Dus ik volg deze topic zeker mee

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
        Mvg,
        Rudy
        www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Na een tijdje zit je steeds met een (oud) toestel opgescheept

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
            Na een tijdje zit je steeds met een (oud) toestel opgescheept

Maar dat wil je uiteraard zo lang mogelijk uitstellen

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
            Mvg,
            Rudy
            www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvb Bekijk bericht
              7D maar ik vrees een beetje dat ik dan na een paar maanden alweer een verouderd model heb.
              Dat model is net zoveel veroudert of er nu wel of geen update komt, probleem zit voornamelijk tussen de oren en niet voor de ogen.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Dat model is net zoveel veroudert of er nu wel of geen update komt, probleem zit voornamelijk tussen de oren en niet voor de ogen.
                Om de eerste reden koop ik een nieuw model (dat mij aanstaat) een maand of 3 na de lancering (kwestie van zolang mogelijk gelukkig te zijn ), om de tweede reden apprecieer ik een model van 3-4 jaar oud des te meer (want dan zie je dat het mannetje er toen nog niet klaar voor was)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  Om de eerste reden koop ik een nieuw model (dat mij aanstaat) een maand of 3 na de lancering (kwestie van zolang mogelijk gelukkig te zijn ),
                  Wordt je dan ongelukkig als er een update komt?

Het grote nadeel van de huidige toestellen vind ik dat het geen inspanning meer kost om een goed belichte en scherpe foto te maken, alles werkt. Bij mijn D70 was het alles uit de kast halen bij een concert en dan een resultaat hebben, dat veel minder is, dan wat nu met veel gemak uit een moderne camera rolt.

Comment

Aan de andere kant is dat ook wel weer een voordeel. Ik vind mijzelf af en toe te veel bezig met belichting.
                    Groeten Remco.

Comment

De 7D staat nu aan 1200€. Mij lijkt dit alleszins een interessant aanbod, maar hoe is de prijs geëvolueerd? Als er een opvolger om de hoek staat te wachten mogen we ons aan eindejaarsaanbiedingen verwachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oliverken Bekijk bericht
                        Beste

zal er binnenkort naar waarschijnlijkheid een update van de 7D verschijnen? Ik ben van plan een 7D aan te schaffen, en zou wel willen weten of er geruchten zijn of er eentje gaat verschijnen binnenkort of niet...
                        als ik het net mag geloven dan is de kans groot dat er een mark 2 versie komt ergens in de eerste helft van 2011.

klopt dit?
                        Het lijkt me totaal tegen alle strategie en planning in dat ze voor de 7D (semi-pro camera) nu reeds een updated version zouden uitbrengen. Ik geloof nooit dat H1 2011 die nog uitkomt.

En dan nog.... wat heeft een 7D niet wat je wel zou vinden? Het is gewoon een pracht camera, er is er maar ééntje die beter is en dat is de 1Dmk4.
                        De 7D kan je niet heel veel meer beter maken in die prijsklasse.
                        Imagination is more important than knowledge...
                        http://www.kiekje.be

Comment

En dan nog.... wat heeft een 7D niet wat je wel zou vinden? Het is gewoon een pracht camera, er is er maar ééntje die beter is en dat is de 1Dmk4.
                          De 7D kan je niet heel veel meer beter maken in die prijsklasse
                          Dat is zo, ik ben al een heel jaar gelukkig

Comment

Ik volg regelmatig: http://www.canonrumors.com/ en ik heb nog niks gelezen over een nieuwe 7D. Wel over een mogelijke nieuwe 5D II. Maar zal zeker niet begin 2011 zijn.
                            Ma ja, het zijn en blijven geruchten.

Waarom koop je de 60D niet, is toch gelijkaardig in specs en die zullen ze niet snel vernieuwen vermits die pas uit is
                            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                            website: http://www.hung.be
                            facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oliverken Bekijk bericht
                              Beste

klopt dit?
                              Ik kan je een Sigma camera aanraden..! Die updaten hun camera's maar eens in de 3-4 jaar. Zit je altijd goed
                              Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
                              X