Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgrade van D300 naar D700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Upgrade van D300 naar D700

    Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
    Volg mijn voorganger, gebruik zelf de D300 voor alles en nog wat. De D700 echter, gaat mee voor binnen-shoots en modellen-werk.

    Beiden hebben hun pluspunten maar zou zeker de D300 niet willen missen voor het bereik.

    Al m'n DX lenzen heb ik destijds langzaam naar FX-compatibele omgeschakeld, had sowieso nog een arsenaal AF-D prime-lenzen en die zijn op FX.

    Dus hangt allemaal wat af van jou interesses inzake fotografie, en budget natuurlijk
    Ik heb ook beide toestellen en momenteel staat op mijn D300 een 300mm F4 praktisch continu gemonteerd en op mijn D700 de 24-70mm 2,8. Op deze manier ben ik gewapend om de weide natuur in te trekken en landschappen en dieren te fotograferen
    Deze D700 heb ik wel zonet aangekocht aan een nog zeer goede prijs in combo met de bovenstaande lens, maar ik verwacht er zeer veel van
    Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

    Comment


    • #17
      Re: Upgrade van D300 naar D700

      Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar Bekijk bericht
      Upgrade van Nikon D300 naar D700. Ja of nee ?
      De upgrade waard ?

      absoluut! ik heb de overstap gemaakt van D300 naar D700

      ik fotografeer mensen, modellen, sport, dans... een echte verademing!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #18
        Re: Upgrade van D300 naar D700

        Advies, als het financieel haalbaar is dan de D300 behouden, en er een D700 bijkopen.

        Comment


        • #19
          Re: Upgrade van D300 naar D700

          Oorspronkelijk geplaatst door mvanversendaal Bekijk bericht
          Advies, als het financieel haalbaar is dan de D300 behouden, en er een D700 bijkopen.
          Tja wie zou deze combinatie niet willen !!!

          Comment

          Working...
          X