Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotorugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotorugzak

Hallo,

Met de zoekfunctie vind ik het niet, maar misschien kunnen jullie mij helpen aan de naam van een fotozaak in Borgerhout (denk ik), die een redelijk aanbod van fototassen (hopelijk ook rugzakken) heeft.

mvg,

Christof

Originally posted by ChristofL
    Hallo,

Met de zoekfunctie vind ik het niet, maar misschien kunnen jullie mij helpen aan de naam van een fotozaak in Borgerhout (denk ik), die een redelijk aanbod van fototassen (hopelijk ook rugzakken) heeft.

mvg,

Christof
    Bedoel je De Greef in Edegem? Die is al een paar keer vermeld op BD, door mij, GiantPat en nog anderen... De Greef geeft goeie prijzen op fototassen ...als je de naam BelgiumDigital laat vallen... ;-)
    http://www.theafricabug.com

Comment

maar heeft hij ook veel op voorraad zodat je kan kiezen?
      JO(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Originally posted by Jo
        maar heeft hij ook veel op voorraad zodat je kan kiezen?
        JO(han)
        Ok, hij ligt in Edegem ... waar juist of heeft hij een website ? maar de vraag is zoals Jo al stelt, heeft hij veel op voorraad.
        Voor een betere prijs te krijgen moet je echt lid zijn van Belgium Digital of gewoon zeggen.

Christof

Comment

Hallo,
          DeGreef , is in Edegem in de Acht Eeuwenlaan. Direkt als ge die indraaid is zijn winkeltje, op de rechterzijde.
          Hij heeft, denk ik ,wel een goede voorraad van Lowepro en Tamrac , en anders kan hij er wel snel aangeraken. Service is 150 % ,en hij maakt wel tijd om U te helpen, of zijn mensen. Op gebied van fotografieinfo , zijn het krakken.
          Ge moogt zelfs mijn naam vermelden, Leo Anthonissen ( of dat dit helpt weet ik niet ???)
          lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

Working...
          X